کد خبر : 7886
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 تیر 1398 - 14:06

آغاز طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز

**مرحله نخست طرح آسفالت محله به محله اهواز در منطقه ۳ اهواز و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از صبح امروز آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز صبح امروز از منطقه زیتون کارمندی و با حضور شهردار

**مرحله نخست طرح آسفالت محله به محله اهواز در منطقه ۳ اهواز و با اعتبار ۱۱ میلیارد تومان از صبح امروز آغاز شد.

IMG 20190707 162400 495 300x300 آغاز طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، به نقل از روابط عمومی معاونت فنی عمرانی شهرداری اهواز طرح آسفالت محله به محله شهر اهواز صبح امروز از منطقه زیتون کارمندی و با حضور شهردار اهواز آغاز شد.

موسی شاعری با بیان اینکه از مشکلات آسفالت اهواز آگاه هستیم، اظهار کرد: بخشی از مشکل آسفالت اهواز به علت فرسودگی آن و بخشی به علت حفاری‌های انجام شده به ویژه آنکه شاهد ریزش شبکه فاضلاب مواجه بودیم و شرکت آبفا در بخش ‌های مختلف شهر اقدام به حفاری معابر کرده است.

شهردار اهواز خواستار بردباری بیشتر مردم شد و گفت: مردم از علت آغاز طرح از این منطقه پرسیدند که باید بگوییم برای این طرح پایشی به عمل آمده و اولویت بندی کرده‌ایم؛ منابع مالی ما محدود است و اولویت ما با مناطقی است که شرکت آب و فاضلاب، شبکه آن را نوسازی کرده و یا در آنها دیگر قصد حفاری ندارد.

وی با بیان اینکه حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه آسفالت منطقه ۳ است، گفت: با توجه به محدودیت مالی، معابری که بار ترافیکی سنگینی دارند در اولویت خواهند بود.

**اجرای فاز اول طرح محله به محله در مدت زمان ۲۱روز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز نیز عنوان کرد: رویکرد جدید شهرداری آن است که به جای کار پراکنده، به صورت متمرکز و هدفمند کار آسفالت محلات شهر انجام شود؛ در بعضی معابر با لکه گیری و ترمیم می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم و در برخی نیز به دلیل فرسودگی و حفاری های متعدد انجام شده باید روکش آسفالت انجام شود.

محمد صفری با بیان اینکه برای طرح محله به محله در یک ماه گذشته برنامه‌ریزی شده، گفت: هدف مرحله اول طرح، آسفالت محلات بهزادشهر، کوی ملت، زیتون کارمندی و زویه به مساحت ۱۲۰ هزار مترمربع است و پیش بینی می‌شود تا ۱۵۰ هزار مترمربع نیز افزایش یابد و تا ۲۱ روز به طول می‌انجامد.

وی گفت: به دستور شهردار مقرر شد مشکلات هر محله به صورت حداکثری برطرف شود و معابر این محلات به کیف مطلوب برسد و سپس طبق برنامه ریزی، هسته مرکزی شهر و سایر مناطق در دستور کار قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.