با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفت؛

آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفت؛ آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز   مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی شهدای ۷ تیر ناحیه ۳ اهواز به عنوان یک طرح ابتکاری برای اولین بار در کشور خبر داد.   به

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفت؛

آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی شهدای ۷ تیر ناحیه ۳ اهواز به عنوان یک طرح ابتکاری برای اولین بار در کشور خبر داد.

 

به گزارش پايگاه خبري تحلیلی خوزتاب / اخبار خوزستان، صبح امروز چهارشنبه ۱۰ دی ماه ۱۳۹۹ کورش مودت با بازديد از پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه ۳ اهواز از آغاز طرح سفیران آزمایشگاهی در این ناحیه به عنوان طرح پایلوت در استان خوزستان خبر داد.

 

مودت در این بازدید با اشاره به اهمیت مقطع ابتدایی گفت:
در مرحله‌ اول این طرح آموزگاران ناحيه ۳ اهواز با حضور در کلاس های فیزیک، شیمی و زیست با آزمایش های تخصصی کتاب علوم مقطع ابتدایی آشنا خواهند شد و زیر نظر اساتید مجرب پژوهشسرا بصورت عملی این آزمایش ها را انجام خواهند داد تا بتوانند به عنوان سفیران آزمایشگاه، آزمایشگاه های مدارس خود را فعال نمایند.

 

اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحيه ۳ اهواز نیز با اشاره به اهمیت پژوهش و آزمایش گفت: طرح سفیران آزمایشگاه برای اولين بار در کشور و با ابتکار پژوهشسرای دانش آموزی این ناحیه برگزار می‌شود، زیرا معتقد هستیم دانش آموزان با دیدن آزمایش های کتاب درسی مفاهیم آموزشی را بهتر درک می‌کنند و معلمان میتوانند از ظرفیت پژوهشسراهای دانش آموزی مناطق برای انجام این آزمایش ها استفاده کنند.

 

مهدی بهزادی مدیر پژوهشسرای دانش آموزی شهدای ۷ تیر ناحيه ۳ اهواز نیز گفت: پژوهشسراها ظرفیت بسیار خوبی برای آموزش علمی و عملی مطالب کتاب های درسی و حتی فراتر از آن برای دانش آموزان و معلمان دارند از برنامه های خود برای فعال کردن این پژوهشسرا در قطب های مختلف علمی مانند: رباتیک، نجوم، گياهان دارویی و طب سنتی، کدنویسی، انرژی های نوین و… خبر داد.

 

بهزادی در ادامه با اشاره به بالا رفتن هزینه تهیه مواد اولیه آزمایشگاه و گران شدن تجهیزات آزمایشگاهی از خیرین خواست برای حل مشکلات پژوهشسراها پیش قدم شوند تا بتوانیم یک نسل پرسشگر و علاقه مند به تحقیق و پژوهش در آینده تربیت کنیم.

IMG 20201230 WA0061 آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

IMG 20201230 152027 576 1280x1280 آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

IMG 20201230 152027 575 آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

IMG 20201230 191717 166 آغاز طرح سفیران آزمایشگاه در پژوهشسرای دانش آموزی ناحيه۳ اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.