کد خبر : 18140
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 21:37

آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ در مسجدسلیمان

اخبار خوزستان و اهواز را در خوزتاب khuztab بخوانید

نماینده مردم مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا در مجلس از آغاز و کلنگ زنی سه طرح بزرگ در مسجد سلیمان خبر داد و گفت: این طرح ها شامل ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان، حل معضل فاضلاب و آبرسانی به محلات است.

IMG 20210615 WA0219 آغاز عملیات اجرایی سه طرح بزرگ در مسجدسلیمان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از خبرگزاری شبستان؛ علیرضا ورناصری با اشاره به سفر استاندار خوزستان به شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: در این سفر عملیات اجرایی سه طرح بزرگ برای مسجدسلیمان آغاز شد.

 

نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: نخستین پروژه ترمینال فرودگاه مسجدسلیمان است که از سال ۷۱ وعده های مکرر برای وارد مدار شدن این فرودگاه شنیده شد اما با آسیب شناسی انجام شده، نبود اعتبار علت اصلی به سرانجام نرسیدن این طرح بود که امسال این اعتبار گرفته شد و تلاش می‌شود تا پایان سال به اتمام برسد.

 

وی دومین طرح را فاضلاب شهرستان مسجد سلیمان دانست و تصریح کرد: بر اساس گزارش های رسمی، تاکنون تنها چهار درصد از کار فاضلاب انجام شده بود که در مقایسه با شهرهای کوچک دیگر، عقب ماندگی ۲۳ ساله ای دارد و خوشبختانه پروژه با سفر رئیس مجلس به این شهرستان آغاز و با پیگیری ها در مجلس منجر شد تا مسجدسلیمان به عنوان یکی از شهرهای اولویت دار اعتبار کشور قرار بگیرد و اولین شهری بود که توانست از این اعتبار بهره مند شود.

 

ورناصری اضافه کرد: حدود ۳۹۱ میلیارد تومان به پروژه فاضلاب اختصاص پیدا کرد، البته این اعتبار تنها برای حل مشکل عمده کار است اما برای تکمیل کار اعتبار جاری در سال ۱۴۰۰ هم اختصاص پیدا می کند.

 

وی به علاج بخشی وضعیت آبرسانی شهر اشاره کرد و ادامه داد: در برخی محلات آبرسانی هنوز هم به سبک و سیاق گذشته است به علت اینکه نارسایی آب با وجود منابع آبی در منطقه وجود دارد که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان طرح آغاز شد.

 

نماینده مسجدسلیمان ابراز کرد: مقرر شد این طرح در سه ماه انجام شود که در صورت راه اندازی، حداقل مشکل نارسایی در مناطقی مانند چهاربیشه، هشت بنگله، نفتک حل خواهد شد.

 

ورناصری با بیان اینکه مشکل بارز شهرداری در گذشته بدهکاری به پیمانکاران و کارکنان خودش بوده یاد آور شد: شهرداری امروز به جایی رسیده که علاوه بر حل این مشکل، در حال انجام طرح های بزرگی در سطح شهر است، بسیاری از محلات آسفالت شدند و چند پل بر زمین مانده از سنوات گذشته را در دستور کار قرار داده مانند پل نمره هشت، پل نمره یک به چاه نفتی و … احداث بازارچه هایی که منبع درآمد خوبی خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.