آمریکایی‌ها فکر می‌کنند پلیس و قاضی جهان هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی» که صبح امروز شنبه (۱۹ فروردین ماه) در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت اقتصادی از روستاها آغاز می‌شود، گفت: امروز در کشور جز هشت روستا، روستای ۱۰ خانواری بدون برق نداریم.   وی افزود: در گازوئیل از واردات

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور در همایش ملی «اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی» که صبح امروز شنبه (۱۹ فروردین ماه) در وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه مقاومت اقتصادی از روستاها آغاز می‌شود، گفت: امروز در کشور جز هشت روستا، روستای ۱۰ خانواری بدون برق نداریم.
 6052844 206 300x200 آمریکایی‌ها فکر می‌کنند پلیس و قاضی جهان هستند
وی افزود: در گازوئیل از واردات به صادرات رسیدیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: ۵۲۰۰ روستا امروز از آب سالم استفاده می کنند، همچنین در سال ۹۵ بيش از ۱۵۲ هزار شغل برای روستایيان ايجاد کرديم.
روحانی با اشاره به حمله آمریکا به سوریه تصریح کرد: آمریکا که خود را پلیس جهان،‌ رهبر و قاضی دنیا می‌داند خود بریده و دوخته و وارد عمل شده و نیمه شب با شلیک موشک به یک پایگاه هوایی عده‌ای بی‌گناه را شهید کرده است.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه در حمله اخیر آمریکا تجاوز به کشوری مستقل صورت گرفته است، اظهار داشت: تجاوز به یک کشور مستقل به چه مناسبتی صورت گرفته است؟ در حالی که یکی از ادعاهای  این آقایی که الان در آمریکا حاکم شده، این بود که می خواهد با تروریست مبارزه کند، اما امروز همه تروریست‌های سوریه از این حمله آمریکا خوشحال شده و جشن گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: اگر راست می‌گفتید چرا در نخستین اقدام خود به تروریست‌ها کمک کردید و حامی آنها شدید؟ چرا علیه ارتش سوریه که در حال جنگ با تروریست است وارد عمل شدید؟ موشک‌های خود را با کدام قانون و مجوز از مدیترانه به سمت پایگاه هوایی این کشور مستقل پرتاب کردید؟

روحانی تشکیل هیئت بین المللی حقیقت یاب را برای بررسی موضوع انفجار شیمیایی ادلب سوریه بدون حضور آمریکایی ها خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.