اتصال ایذه و اندیکا با افتتاح جاده و پل پیون

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از اتصال شهرهای ایذه و اندیکا با افتتاح جاده و پل پیون خبر داد. منوچهر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عملیات خاکی جاده‌های طرفین پل به طول ٣.۵ کیلومتر شامل ٨۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و ١۶ هزار متر مکعب خاکریزی به اتمام رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از اتصال شهرهای ایذه و اندیکا با افتتاح جاده و پل پیون خبر داد.

57521614 300x197 اتصال ایذه و اندیکا با افتتاح جاده و پل پیون

منوچهر رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: عملیات خاکی جاده‌های طرفین پل به طول ٣.۵ کیلومتر شامل ٨۵ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و ١۶ هزار متر مکعب خاکریزی به اتمام رسید.

وی افزود: تکمیل و احداث پل ۵۵ متری با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی انجام شد.

رحمانی ادامه داد: همچنین روکش آسفالت جاده‌های طرفین پل شامل زیرسازی و روسازی با اعتبار بیش از ٧٠٠ میلیون تومان توسط سازمان آب و برق خوزستان و پشتیبانی عملیات خاکی به صورت کامل توسط سد شهید عباسپور انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اتصال این دو شهرستان از آرزوهای دیرینه مردم منطقه بوده که با حمایت استاندار خوزستان و پیگیری‌های نمایندگان این شهرستان‌ها محقق شده است.

رحمانی اظهار کرد: این جاده با توجه به ظرفیت‌های دامپروری و کشاورزی منطقه نقش مهمی در تسریع ارسال محصولات کشاورزان و دامپروران به بازار مصرف دارد.

وی به ظرفیت‌های گردشگری منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: طبیعت بکر، جاذبه‌های گردشگری و طبیعی این منطقه لزوم احداث این جاده را بیش از پیش کرده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.