کد خبر : 24874
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 آذر 1401 - 14:06

اجرای ۵۰۰ طرح عمرانی ورزشی در شهرها و روستاهای خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان : حدود ۵۰۰ طرح عمرانی ورزشی در سطح استان داریم که از این تعداد، بیش از ۱۰۰ طرح در مناطق روستایی در دست اجرا است.

01516959 اجرای ۵۰۰ طرح عمرانی ورزشی در شهرها و روستاهای خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛حمید بنی‌تمیم در مجمع انتخاب رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان در اهواز اظهار داشت: تلاش کردیم در بحث طرح های ورزشی، عدالت محور گام برداریم و به مناطق محروم و روستا‌ها نگاه داشته باشیم.

وی با اشاره به جام پرچم در خوزستان افزود: ۶۰۸ تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند که واقعاً جای تبریک دارد؛ همچنین حدود ۱۰ هزار نفر در قالب ورزشکار، مربی و سایر عوامل اجرایی حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین هیات استان در طول یک سال اخیر برنامه‌های خوبی همچون مسابقات فوتوالی و والیبال ساحلی برگزار کرده است که جای تشکر دارد.

وی افزود: امیدوارم این هیات بتواند رویداد‌های بیشتری در تمام رشته‌های تحت نظر برگزار کند همچنین ضرورت دارد تا با کمک سایر هیات‌های ورزشی به کشف و پرورش استعداد‌ها در روستا‌ها بپردازیم.

بنی تمیم گفت: هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی خوزستان یکی از پرکارترین و بی‌حاشیه‌ترین هیات‌های ورزشی خوزستان بوده چرا که بسیار خوب مدیریت شده است.

گفتنی است سیدکریم حسینی به عنوان رییس هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی انتخاب شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.