کد خبر : 20402
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:36

اختتامیه دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر

دومین جشنواره استعدادیابی پتروماه بندرماهشهر با حضور فرماندار شهرستان بندرماهشهر، مدیرعامل و مسئول امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی، مدیرکل صدا و سیمای استان خوزستان، نماینده ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، تعدادی از روسای ادارات شهرستان و خانواده فینالیست های این دوره از جشنواره برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خوزتاب از بندرماهشهر ، علیرضا محمودی شاد رییس واحد فرهنگی عملیات غیرصنعتی با تاکید بر استمرار اینگونه جشنواره ها گفت: اختتامیه دور دوم جشنواره پتروماه از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از پتروشیمی های منطقه با مشارکت تمام مردم شهرستان بندرماهشهر برگزار و تا ماه آینده فراخوان جشنواره بعدی را اعلام خواهیم کرد.

مدیر امور فرهنگی شرکت عملیات غیرصنعتی با ابراز خرسندی از دستیابی به اهداف این جشنواره از جمله شناسایی، رشد و شکوفایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر بیان داشت: در دوره گذشته جوانان مستعد بندرماهشهر توانستند با حضور در این جشنواره، به صدا و سیمای خوزستان راه پیدا کرده و یا در مراسمات مختلف منطقه ای از این عزیزان دعوت به عمل آید که این اتفاق یکی از اهداف ما در برگزاری چنین جشنواره هایی خواهد بود.

علیرضا محمودی شاد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مجموعه عملیات غیرصنعتی به نمایندگی از شرکت های پتروشیمی منطقه بتوانیم در راستای شناسایی استعدادهای جوانان بندرماهشهر، با هدف ارتقای این استعدادها تا رسیدن به سطح استانی و ملی دست یابیم.

در پایان جشنواره مقام اول سونیا دشتی در بخش شاهنامه خوانی، مقام دوم آروین محمودی در بخش خوانندگی و مقام سوم بصورت مشترک سوگند قدری در بخش نقاشی و فاطمه طیبی در بخش مجری گری به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

IMG 20211207 WA0005 اختتامیه دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر IMG 20211207 WA0006 اختتامیه دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر IMG 20211207 WA0007 اختتامیه دومین جشنواره استعدادیایی پتروماه بندرماهشهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.