کد خبر : 3693
تاریخ انتشار : جمعه 23 آذر 1397 - 1:13

افزایش قیمت و کمبود عرضه قیر مشکلات زیادی در رابطه با آسفالت خیابان ها بوجود آورده / برای حل مشکلات آب شرب وزیر نیرو به اهواز سفر کند

⬇ به گزارش پایگاه خبری خوزتاب : محمدجعفر فلسفی در رابطه با پیگیری مشکل افت فشار و قطعی آب شرب اهواز گفت : ?بارندگی های اخیر موجب شکسته شدن کانال آبرسانی غدیر که تامین کننده ۶۰درصد آب اهواز شده است و گل آلود شدن آب کارون کار تصفیه را سخت کرده و همین وضعیت حادی

⬇ به گزارش پایگاه خبری خوزتاب : محمدجعفر فلسفی در رابطه با پیگیری مشکل افت فشار و قطعی آب شرب اهواز گفت :

?بارندگی های اخیر موجب شکسته شدن کانال آبرسانی غدیر که تامین کننده ۶۰درصد آب اهواز شده است و گل آلود شدن آب کارون کار تصفیه را سخت کرده و همین وضعیت حادی برای مردم ایجاد کرده است.
افت فشار موجب نفوذ فاضلاب به آب شرب شهری و تضعیف کیفیت آن می شود .
وی اضافه کرد : اگر قرار باشد افت فشار و قطعی آب تا چند ماه ادامه پیدا کند نمایندگان اهواز در مجلس باید به موضوع ورود کند و می طلبد معاون رئیس جمهور و وزیر نیرو برای حل وضعیت بحرانی به اهواز سفر کنند.

 

?فلسفی در پاسخ به سوالی در رابطه با جمع آوری آب های سطحی شهر اهواز که زحمت زیادی برای مردم بوجود آورده، گفت : لایروبی کانال های فاضلاب وظیفه اداره آب و فاضلاب است اما برای تسریع لایروبی شهرداری باید به کمک آب و فاضلاب بیاید و حتی در فصل تابستان که بارندگی نداریم لایروبی باید انجام شود.

وی اضافه کرد : شبکه فاضلاب در بافت قدیمی شهر مربوط به ۷۰/۸۰ سال پیش است و ریزش برخی نقاط آن موجب گرفتگی کانال فاضلاب می شود.
فلسفی یادآور شد : سال گذشته با اینکه باراندگی زیادی نداشتیم ولی با پیگیری اعضای شورا ،شهرداری ، استانداری ،فرمانداری و اداره آب و فاضلاب مبلغی برای این مهم اختصاص و بنا به ضرورت در اکثر نقاط شهر لایروبی انجام شد.

وی ادامه داد: چندروز مناطقی از اهواز زیر آب و وضع بحرانی شد که در چنین مواقعی همه باید به هم کمک کنند تا از حالت بحرانی خارج شویم.

فلسفی گفت : در خیابان زکی زاده پمپ آبی را بدون دلیل آنرا برداشتند و همین مسئله باعث آبگرفتگی ۵روزه منطقه شد که وقتی پمپ جدید به منطقه فرستادند بعد از ۸ساعت آب تخلیه شد .

وی اظهار کرد : این هنر نیست که بعد از بروز مشکلی که میشد آنرا پیشگیری کرد به فکر درمان بیفتیم

 

?عضو شورای شهر اهواز در مورد وضعیت آسفالت خیابان های اهواز که مطالبه همه شهروندان است، گفت : آبگرفتگی خسارات زیادی به آسفالت خیابان ها زده است.
همچنین کمبود عرضه قیر و افزایش ۵برابری قیمت آن مشکلاتی به وجود آورده است.( قیمت قیر در چندماه اخیر از ۸۰۰هزار تومان به ۴ونیم میلیون رسیده است)

فلسفی در پایان گفت : بهبود وضعیت آسفالت و خیابان ها از مطالبات همشهریان اهوازی است که باید حل شود.

IMG 20181214 001451 051 300x157 افزایش قیمت و کمبود عرضه قیر مشکلات زیادی در رابطه با آسفالت خیابان ها بوجود آورده / برای حل مشکلات آب شرب وزیر نیرو به اهواز سفر کند

#مجتبی_بهزادی/ خوزتاب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.