اخراج بازیکن منفورکریمی؛ اولین اقدام جادوگردرنفت

سرمربی جدید نفت تهران در دومین روز حضور در راس کادرفنی تیم نفت تهران، چند بازیکن این باشگاه را که توسط حمیددرخشان جذب شده بودند، کنار گذاشت. به گزارش تابناک ورزشی،یکی از این بازیکنان مطرود سامان آقازمانی، همبازی خود کریمی در پرسپولیس است. سابقه مشکل کریمی و عدم علاقه او به بازی این بازیکن به

سرمربی جدید نفت تهران در دومین روز حضور در راس کادرفنی تیم نفت تهران، چند بازیکن این باشگاه را که توسط حمیددرخشان جذب شده بودند، کنار گذاشت.
به گزارش تابناک ورزشی،یکی از این بازیکنان مطرود سامان آقازمانی، همبازی خود کریمی در پرسپولیس است. سابقه مشکل کریمی و عدم علاقه او به بازی این بازیکن به گذشته برمی گردد. وقتی در یکی از مسابقات لیگ، سامان آقازماني هافبك وقت پرسپوليس در مقابل سايپا اخراج شد، دوربين‌ها به سمت علي كريمي رفت. جادوگر كه در حال گرم كردن بود، این جمله را به زبان آورد: «دوزار فوتبال بلد نيست…»
 آقازماني اخراج شد و پرسپوليس بازي را ۴ بر ۲ باخت، تصاوير آرشيو شد، علي كريمي فوتبال را كنار گذاشت، سرمربي شد و آقازماني را از تيمش حذف كرد. جادوگر هنوز هم معتقد است آقازماني،‌ دوزار فوتبال بلد نيست. آقازماني اما هيچگاه از اعتماد به نفسش كم نشد، او در تيم‌هاي مختلفي بازي كرد و هميشه معتقد بود كه بازي او سبب شده تا جادوگر و مهدوي كيا بازيكنان معروفي شوند!! او اين جمله را بارها در گفت و گوهاي خصوصي اش اعلام كرده است.
768525 888 اخراج بازیکن منفورکریمی؛ اولین اقدام جادوگردرنفت
 آقازماني به همراه آل نعمه، بيك زاده و حامد آقايي از نفت تهران كنار گذاشته شد. انگار كريمي گذشته ها را فراموش نكرده است و حالا که تیغ دستش رسیده، میل ندارد به بازیکنان موردعلاقه حمیددرخشان رحم کند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.