کد خبر : 20900
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:40

با حمایت شرکت لوله سازی اهواز انجام شد؛

ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید

مدیر موسسه همیارانِ کوی شیرین گفت: بیش از سه هزار بیمارِ نیازمند توسط ۵۵ پزشک کشوری به مدت سه روز در اهواز به صورت رایگان معاینه و درمان شدند.

..

20220108 183509 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

..

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، مریم فتحی‌فر امروز در بیان جزئیات خدمات این پزشکان عنوان کرد: ۵۵ پزشک به مدت سه روز در کوی علوی اهواز مستقر شدند و با راه اندازی غرفه‌هایی در تخصص‌های مختلف اقدام به معاینه و درمانِ بیماران نیازمند کردند.

2316366 830 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

وی افزود: ٧٠٠ خدمت تخصصی چشم پزشکی، یک هزار معاینه دندانپزشکی از جمله عصب کشی و ترمیم از جمله خدماتی بود که به بیماران نیازمند این منطقه کم برخوردار اهواز ارایه شد.

 

مدیر موسسه همیارانِ کوی شیرین ادامه داد: در زمینه طب سنتی ۵۰۰ مراجعه کننده، در بخش اطفال ۴۰۰ کودک، در زمینه خدمات مغز و اعصاب ۴۰۰ مورد و در بخش زنان و مامایی و درمان نیز ۵۰۰ مورد معاینه شدند.

وی گفت: این پزشکان در بخش‌های شنوایی سنجی، مشاوره حقوقی و روانشناسی، جراح عمومی، جراح کلیه، تغذیه و رژیم درمانی، تزریقات آقایان و خانم‌ها و داروخانه نیز به مراجعه کنندگان خدمات ارایه دادند.

فتحی فر بیان کرد: همچنین ١٧٠ بیمار به بیمارستان‌های پیرامون از جمله بیمارستان آیت اله کرمی و امام خمینی(ره) اهواز برای خدمات تکمیلی از جمله جراحی منتقل شدند.

مدیر موسسه همیارانِ کوی شیرین گفت: این موسسه‌ جهادی متشکل از جوانان نخبه‌ی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با هویتی مستقل شامل متخصصان رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، روانشناسی، مدیریت، حقوقی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: در راستای خدمت‌رسانی به اقشار محروم و کم برخوردار، این گروه پس از بررسی‌ لازم، خدمات پزشکی، دندانپزشکی، و فرهنگی خود را در شهرهای مختلف ارایه می‌کند.

 

فتحی‌فر گفت: در یک ماه گذشته اردوهای جهادی از سوی این گروه در روستای پلایین، یادمان شهدای گمنام آبشناسان رباط کریم، شهرستان رباط کریم، کربلای معلّا، مشهد مقدس، شهرستان شهریار، شهر قم، زاهدان، نصیرشهر، اسلامشهر برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: این موسسه با توجه به اسناد بالادستی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، ایجاد فضای معنویت و اخلاق و فرهنگ جهادی در ذهن و روح جوانان مستعد و نیازسنجی و مخاطب سنجی مناطق محروم با هدف کمک به رفع معضلات آنها را از رسالت های خود می‌داند.

 

گفتنی است این رویداد خیریه با حمایت شرکت لوله‌سازی اهواز و همراهی قرارگاه بقیه اله در بخش اجرایی برگزار شد.

2316352 943 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

.

2316360 525 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

.

2316362 100 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

.

2316356 836 ویزیت و درمان بیش از سه هزار بیمار در مناطق کم برخوردار اهواز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.