استاندار خوزستان ، سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد

استاندار خوزستان در پیامی بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد. غلامرضا شریعتی در پیامی فرا

استاندار خوزستان در پیامی بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه ی معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد.

13951115000446 Test PhotoH 300x198 استاندار خوزستان ، سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد

غلامرضا شریعتی در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت و همچنین در پیامی جداگانه به مناسبت سالروز چهارم خرداد روز مقاومت دزفول یاد و خاطره رشادت‌ها و ایثارگری های رزمندگان و مردم مقاوم دزفول را گرامی داشت.

متن پیام استاندار خوزستان به مناسبت سوم خرداد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت سرافراز و آگاه ایران اسلامی در طول تاریخ خود هیچ گاه ذلت و تجاوز را نپذیرفته و همواره منادی صلح، ثبات ، آرامش و دوستی بوده است ولی هر گاه مورد تهاجم یا تعدی بیگانه قرار گرفته با پاسخ کوبنده و دندان شکن آنها را غافلگیر کرده است.

حماسه  بی بدیل و سرشار از عطر جاودانگی سوم خرداد که تجلی آرمان خواهی و دفاع از ارزشهای متعالی و مقدس این زاد بوم کهن است را گرامی می‌داریم و یاد مردان میدان های نور و نبرد در عملیات بیت المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر عزیز و قهرمان شد را به نیکی و شایستگی به ارادت برمی‌آئیم چرا که انسان خردمند ایرانی در پاسداری از حریم شکوهمند وطن تا پای جان می‌ایستد و ایثار و استقامت را معنایی دگر می‌بخشد.

سوم خرداد به ایران جانی دوباره داد و شکوه و تجلی فداکاری و مقاومت را در پرتو کلام شور آفرین و حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و میدان‌داری رزمندگان جان بر کف، صورت و سیرتی دگر داد.

اینجانب ضمن تبریک حماسه به یاد ماندنی فتح خرمشهر به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری(مدظله العالی)خانواده‌های معظم شهداء ، ایثارگران و ملت غیور ایران از خداوند متعال برای همه خدمتگزاران نظام اسلامی در راستای تحقق اهداف عالیه اسلام توفیق و سربلندی مسئلت دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.