کد خبر : 9593
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 15:16

استاندار خوزستان از نجات غریق فداکار شوشتری تجلیل کرد

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیینی از رشادت و فداکاری ناجی غریق “تیمور محمدی بوری” در روستای شیخ شمس الدین شوشتر تجلیل کرد.   به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،استاندار خوزستان شامگاه شنبه  در این آیین بیان کرد:خوشحالیم در حضور کسی هستیم که جان خود را به خطر انداخت تا جان انسان دیگری را نجات دهد.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیینی از رشادت و فداکاری ناجی غریق “تیمور محمدی بوری” در روستای شیخ شمس الدین شوشتر تجلیل کرد.

PhotoGrid 1565523499229 300x220 استاندار خوزستان از نجات غریق فداکار شوشتری تجلیل کرد

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،استاندار خوزستان شامگاه شنبه  در این آیین بیان کرد:خوشحالیم در حضور کسی هستیم که جان خود را به خطر انداخت تا جان انسان دیگری را نجات دهد.

شریعتی  افزود : تیمور فداکار توانست با پرش از ارتفاع حدود ۶۰متر و در دریاچه ای به عمق بیش از ۱۰۰متر، جان یک انسان را نجات دهد که اقدامی کم نظیر به شمار می آید.

استاندار خوزستان ادامه داد: برای تشویق این جوان و نهادینه کردن فرهنگ فداکاری و ترویج این نوع نگاه، از فرماندار شوشتر خواستیم این جوان با غیرت را در هئیت نجات غریق شوشتر به استخدام گیرد.

وی گفت: همچنین به پاس فداکاری های این جوان قرار شد معابر روستا بهسازی و آسفالت و یک باب زمین چمن مصنوعی نیز در روستای تیمور محمدی احداث شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان،اندیکا،لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین بیان کرد: روحیه تیمور محمدی فداکاری و از خودگذشتی است و آنچه من از زبان ایشان شنیده ام افراد زیادی را تاکنون از غرق شدن نجات داده است.  علی عسکر ظاهری عبده وند افزود: تیمور در حادثه اخیر با اینکه نان آور خانواده بود اما از تمام قید و بندهای دنیوی گذشت و دل به دریا زد تا باردیگر جلوه ای از انسان دوستی را در جامعه به نمایش بگذارد.

فرماندار شوشتر نیز در این آیین گفت: غیرت و از خودگذشتگی این جوان جای قدردانی دارد ، او  نشان داد که روحیه فداکاری در بین جوانان امروزی همچون جوانان ما در دفاع مقدس همچنان زنده و قوی است.  حسین پنبه دانه پور افزود:جوانانی مانند تیمور در شهرستان شوشتر مایه افتخار هستند و روح غیرت و رشادت این جوانان همیشه در زمان مناسب اثرگذار می شود.

تیمور محمدی روز چهارشنبه هفته گذشته هنگامی که در حال صید ماهی روی پل لالی بود متوجه سقوط یک پیرمرد کهنسال به درون دریاچه شد که در یک عملیات طاقت فرسا و نفس گیر توانست این پیرمرد را به ساحل برساند و جان وی را نجات دهد.

روستای شیخ شمس الدین با جمعیتی حدود یک هزار و۵۰۰نفر در بخش مرکزی شوشتر قرار دارد./ایرنا

PhotoGrid 1565523625450 300x220 استاندار خوزستان از نجات غریق فداکار شوشتری تجلیل کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.