استاندار در همایش پیاده‎روی اهواز: ورزش خوزستان از نظر مالی به شرایط بهتری می‌رسد

غلام‌رضا شریعتی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که روز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که چنین برنامه‌هایی به سلامت جامعه و شهر اهواز کمک کند و تلاش کنیم که همراه هم بودن را در مردم اهواز بیشتر کنیم. وی افزود: همگی باید در جهت داشتن شهری بهتر و زیباتر، همراه با استانداردهای

غلام‌رضا شریعتی در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی که روز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم که چنین برنامه‌هایی به سلامت جامعه و شهر اهواز کمک کند و تلاش کنیم که همراه هم بودن را در مردم اهواز بیشتر کنیم.

وی افزود: همگی باید در جهت داشتن شهری بهتر و زیباتر، همراه با استانداردهای لازم تلاش کنیم. همچنین از همیت و همراهی مردم اهواز در پیاده‌روی امروز بسیار خوشحال هستم.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان این‌که در راستای حل مشکل ریزگردها نیز تلاش زیادی شده و در حال انجام است، تصریح کرد: امیدواریم که آثار این اقدامات به زودی برای مردم روشن شود. همچنین ان‌شاءالله کانون‌های داخلی با برنامه ریزی صحیح کنترل شوند. دولت استانداردهای دیگری هم برای استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز در خصوص طرح‌های آب و فاضلاب و شبکه‌های برق و آبرسانی مصوب کرده است که ان‌شاءالله به زودی و هر چه سریع‌تر به انجام برسند.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های استانداری برای ورزش همگانی و قهرمانی استان، عنوان کرد: در برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و طولانی‌مدت، بحث سلامت مردم و گسترش ورزش همگانی و همچنین توجه به ورزش قهرمانی مدنظر قرار گرفته است و برنامه‌های مدونی داریم.

شریعتی افزود: امسال به پیشنهاد دولت در برنامه ششم توسعه و با تصویب مجلس شورای اسلامی، اعتبار خاصی برای ورزش در نظر گرفته شده که اعتبار ورزش خوزستان نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان برای سال ۹۶ است و امیدوارم رقمی هم که تخصیص داده می‌شود، بالا باشد. به هر حال قطعا شرایط نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر خواهد بود و اعتبار بسیار خوبی به ورزش استان داده می‌شود.

به گزارش ایسنا، نبی‌الله خون‌میرزایی سرپرست فرمانداری اهواز نیز در پایان این همایش، گفت: امیدواریم که چنین مراسم‌هایی را در طول سال بیشتر داشته باشیم. این مراسم‌ها در زمینه سلامت جسمی، روانی و اجتماعی مردم تاثیرگذار است.

همچنین سیدعلی حسینی رییس اداره ورزش و جوانان اهواز در این مراسم، اظهار کرد: امیدوارم در طول سال ۹۶، برنامه‌های خوب و چنین همایش‌هایی را داشته باشیم و آن برنامه‌هایی که برای بخش همگانی برنامه‌ریزی کرده‌ایم را به نحو احسن و با همکاری تمام ارگان‌ها انجام دهیم.

وی با بیان این‌که همان طور که مقام معظم رهبری نیز به درستی اشاره فرموده‌اند، ورزش همگانی باعث نشاط و شادابی جامعه خواهد شد، افزود: شادابی هر خانواده باعث شادابی، نشاط و موفقیت جامعه می‌شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این همایش طبق برنامه آیین قرعه‌کشی دو دستگاه خودروی پراید که از سوی استاندار برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده بود، انجام و این دو خودرو در نهایت به علی رشاد فرزند محمدرضا و مینا حیدری فرزند مرتضی تعلق گرفت.

همچنین سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد، دوچرخه و پکیج ورزشی، دیگر جوایز این همایش بودند که به زودی به نفرات برتر اهدا خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.