کد خبر : 5022
تاریخ انتشار : جمعه 9 فروردین 1398 - 18:11

اسکان مهمانان نوروزی بصورت رایگان در اهواز اقدام قابل تحسین شهرداری کلانشهر اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز و رییس ستاد استقبال از بهار در گفتگو با پایگاه خبری خوزتاب به تشریح فعالیتهای ستاد اسکان میهمانان نوروزی پرداخت. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ،علیرضا عالیپور با بیان اینکه ستاد اسکان میهمانان نوروزی در قالب یک کمیته، میزبانی از میهمانان نوروزی و هموطنان عزیزمان را از ۲۸ اسفندماه

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز و رییس ستاد استقبال از بهار در گفتگو با پایگاه خبری خوزتاب به تشریح فعالیتهای ستاد اسکان میهمانان نوروزی پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب ،علیرضا عالیپور با بیان اینکه ستاد اسکان میهمانان نوروزی در قالب یک کمیته، میزبانی از میهمانان نوروزی و هموطنان عزیزمان را از ۲۸ اسفندماه آغاز کرد گفت: با توجه به تجربیات سالهای گذشته پیش بینی می کردیم که برخی از هموطنانمان پیش از آغاز تعطیلات در استان خوزستان و شهر اهواز حضور پیدا کنند لذا با تاکید شهردار محترم از ۳ ماه مانده به پایان سال اقدامات لازم را با هدف فراهم کردن محلی مناسب برای میزبانی از این عزیزان آغاز کردیم.
وی ادامه داد: فعالیت ستاد اسکان در یک محل اصلی که واقع در نمایشگاه بین المللی خوزستان است و نیز در تعدادی از بوستانهای شهر اهواز که شرایط مناسب به لحاظ دارا بودن امکانات رفاهی مطلوب برای اسکان موقت  را دارند در حال انجام است.
عالی پور افزود: بر اساس آخرین آمار دریافتی از ستاد اسکان و کمیته های فرعی این ستاد تا کنون به صورت میانگین روزانه به ۴۵۰ چادر که حدودا جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر را در بر می گیرد خدمات رفاهی،پزشکی و بهداشتی به صورت رایگان ارائه شده است.
معاون خدمات شهری و  رییس ستاد استقبال از بهار شهرداری در تشریح این خدمات گفت: خدمات مذکور شامل حضور یک نفر پزشک کشیک و استقرار یک دستگاه اتوبوس سلامت با ارائه خدماتی نظیر چکاپ عمومی و سرپایی از وضعیت جسمی مراجعین به صورت کاملا رایگان، آب تصفیه شده و یخ بهداشتی،۱۲ کانکس حمام آب گرم،سرویس بهداشتی ۲۴ چشمه ای و برپایی موقت بوفه فروش اغذیه و مایحتاج روزانه و ضبحانه گرم و نیز وجود ۶ دستگاه  باجه ATM  (خودپرداز)عنوان کرد.
علیرضا عالیپور همچنین ضمن قدردانی از همکاری و تعامل نیروی انتظامی با شهرداری اهواز در خصوص تامین نظم و امنیت محلهای اسکان میهمانان نوروزی اذعان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته واحدی در محل و ستاد اسکان در اختیار پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی قرار داده شد که با راه اندازی انتظامات ستاد اسکان به صورت شبانه روزی دوش به دوش همکارانمان در مجموعه شهرداری اهواز مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز و میهمانان نوروزی هستند.
معاون خدمات شهری ورییس ستاد استقبال از بهار در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در محل اسکان میهمانان نوروزی واقع در کیانپارس، میدان شهید چمران، محل دائمی نمایشگاههای استان خوزستان و نیز از طریق شماره تلفن ۳۳۳۷۵۶۱۸ به صورت تمام وقت در ۳ شیف کاری و در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو و در صورت وجود ظرفیت خالی آماده پذیرایی و میزبانی از میهمانان نوروزی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.