کد خبر : 19784
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 - 14:36

اسیر تجربه پرسپولیس شدیم / هواداران صبور باشند

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبریKHUZTABبخوانید

شکست فولاد خوزستان برابر پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر خلیج فارس

3528464 اسیر تجربه پرسپولیس شدیم / هواداران صبور باشند

    به گزارش خوزتاب؛ به نقل از خبرنگار مهر، عبدالله ویسی شامگاه امروز جمعه پس از شکست خانگی تیمش در برابر پرسپولیس تهران در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: از نظر من بازی به لحاظ کیفی، سطح بالایی داشت و تمام آنهایی که این بازی را دیدند از آن لذت بردند. این بازی به خصوص در نیمه دوم هم گل داشت و هم زیبا بود ولی سهم گل‌های پرسپولیس بیشتر بود

 

وی افزود: پرسپولیس در این بازی از دو موقعیت ضربات ایستگاهی خود به خوبی استفاده کرد در حالی ما در تمرینات روی این مسئله و برای این بازی تاکید زیادی داشتیم که یارگیری «من تو من» را بسیار جدی بگیرند. ضمن اینکه ما می‌دانستیم وقتی از پرسپولیس گلی را دریافت می‌کنید جبران آن سخت می‌شود؛ البته بعد از گل شیمبا از روی نقطه پنالتی که بازی دو بر یک به سود پرسپولیس شده بود می‌توانستیم به بازی برگردیم اما اسیر تجربه پرسپولیس شدیم. وقتی گل سوم را از پرسپولیس دریافت کردیم دیگر فرصت جبران هم از دست رفت.

 

ویسی با اشاره به اینکه امیدواریم تیم فولاد در لیگ برتر آینده خوبی داشته باشد، ادامه داد: باید بتوانیم بازی‌هایی که در آینده داریم با این کیفیت انجام دهیم و برنده شویم. به پرسپولیسی‌ها تبریک می‌گویم و از هواداران فولاد عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در آینده جبران کنیم.

 

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه فولاد در این بازی کیفیت لازم را نداشت نیز گفت: کیفیت بازی ما معلوم بود که تیم ما دارد رو به جلو حرکت می‌کند. حتی در دقایقی، پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم آن هم در شرایطی که آنها از مسابقات آسیایی بازگشته و زخم خورده بودند و ما می‌توانستیم نهایت استفاده را از این وضعیت داشته باشیم.

 

ویسی افزود: با همه این شرایط تجربه پرسپولیس به ما چربید ولی اینکه به دلیل باخت در بازی هفته نخست لیگ برتر همه چیز را از دست بدهیم، بی معنا است چرا که آینده این تیم بسیار درخشان است ولی هواداران ما باید صبور باشند. سعی می‌کنیم با پیروزی خارج از خانه در هفته آینده این نتیجه را جبران کنیم.

 

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص اینکه برخی در ورزشگاه حضور داشتند که پس از دریافت هر سه گل با لحن بدی نسبت به عملکرد تیم معترض بودند و حتی از کادر فنی قبلی نام می‌بردند، گفت: این سوال شما تیم را به حاشیه می‌برد. تمام تیم‌ها در دنیا برد و باخت می‌آورند. به هر حال وقتی تیم می‌بازد، حق دارند که اعتراض کنند و اگر از کادر فنی قبلی هم اسم ببرند، مهم نیست. مهم این است ما زنده باشیم و به کارمان ادامه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.