کد خبر : 9242
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 مرداد 1398 - 8:56

اطلاعیه روابط عمومی پیرامون انتشار شایعه استخدام در مناطق نفتخیز جنوب

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت جنوب در اطلاعیه ای، خبر استخدامی منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد. در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با محتوای استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به اطلاع می رساند این شرکت هیچ گونه فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت جنوب در اطلاعیه ای، خبر استخدامی منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب کرد.

در پی انتشار مطلبی در فضای مجازی با محتوای استخدام در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به اطلاع می رساند این شرکت هیچ گونه فراخوانی مبنی بر جذب نیروی انسانی در طرح های فعلی یا آتی منتشر ننموده است.

IMG 20190801 094748 641 200x300 اطلاعیه روابط عمومی پیرامون انتشار شایعه استخدام در مناطق نفتخیز جنوب

لازم به ذکر است کلیه آگهی های جذب نیروی انسانی در صنعت نفت (رسمی، قراردادی یا ارکان ثالث) همچنان توسط وزارت نفت به صورت فراخوان عمومی به اطلاع عموم می‌رسد.

در طرح ها و پروژه های جاری و آتی مناطق نفت خیز جنوب که توسط پیمانکاران اجرا می شوند مسئولیت جذب نیروی انسانی به عهده پیمانکاران بوده و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.

لذا هرگونه اطلاعیه فراخوان یا خبر انتشار یافته در فضای مجازی بدون تایید روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فاقد اعتبار تلقی می گردد.

 

“روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.