اعتراف قاتل ملیکای هشت ساله به تأثیرپذیری از فضای مجازی

فرماندار هفتکل گفت: قاتل ۱۴ ساله ای که چند روز قبل جان ملیکای هشت ساله را گرفت، تأثیرپذیری از فضای مجازی را به عنوان انگیزه خود اعلام کرد. اسحاق مرادی  اظهار کرد: ملیکا دختر هشت ساله اهل هفتکل عصر روز چهارم مهر ماه از خانه بیرون آمده و بعد از بازی با دوستان دیگر خبری

فرماندار هفتکل گفت: قاتل ۱۴ ساله ای که چند روز قبل جان ملیکای هشت ساله را گرفت، تأثیرپذیری از فضای مجازی را به عنوان انگیزه خود اعلام کرد.

photo ۲۰۱۷ ۰۹ ۲۷ ۰۶ ۴۸ ۳۴ 300x300 اعتراف قاتل ملیکای هشت ساله به تأثیرپذیری از فضای مجازی

اسحاق مرادی  اظهار کرد: ملیکا دختر هشت ساله اهل هفتکل عصر روز چهارم مهر ماه از خانه بیرون آمده و بعد از بازی با دوستان دیگر خبری از او نشد.

وی افزود: خانواده وی ماجرای مفقود شدن ملیکا را به نیروی انتظامی گزارش داده و متأسفانه روز چهارشنبه بعد از پیدا کردن سرنخ هایی جسد این کودک در یکی از مخروبه های نزدیک خانه پدربزرگ ملیکا (محل زندگی کودک) کشف شد.

فرماندار هفتکل تصریح کرد: قاتل ملیکای هشت ساله یک پسر نوجوان ۱۴ ساله است که به قتل اعتراف و انگیزه خود را تأثیرپذیری از فضای مجازی عنوان کرده است.

مرادی در ارتباط با تجمع شب گذشته مردم بیان کرد: تجمع شب گذشته مردم بر خلاف شایعات فضای مجازی مقابل فرمانداری نبوده و جلوی فرماندهی انتظامی صورت گرفته است.

وی در ارتباط با خواسته مردم در این تجمع گفت: مردم در این تجمع از تلاش های نیروی انتظامی و دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن تقدیر و تشکر می کردند.

فرماندار هفتکل گفت: پرونده تحت بررسی های بیشتر قرار دارد ولی از تمامی خانواده ها تقاضا داریم تا نسبت به مدیریت استفاده فرزندان کم سن و سال خود از فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند که با چنین وقایع هولناکی روبرو نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.