کد خبر : 10589
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 19:54

افتتاح دو فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در اندیمشک

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح دو مدرسه ۳ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در شهرک مدنی و روستای علی آباد شهرستان اندیمشک خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی پیش از ظهر امروز شنبه

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از افتتاح دو مدرسه ۳ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در شهرک مدنی و روستای علی آباد شهرستان اندیمشک خبر داد.
IMG 20190903 002148 436 300x199 افتتاح دو فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در اندیمشک

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مهدی رفیعی پیش از ظهر امروز شنبه ۹ شهریورماه ۹۸ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد: همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت پروژه های عمرانی مختلفی در حوزه آموزش و پرورش در حال بازگشایی است. افتتاح ۲ فضای آموزشی جدید در اندیمشک در راستای برنامه های هفته دولت است.

وی در ادامه با برشمردن پروژه های افتتاح شده در شهرستان اندیمشک، توضیح داد: دبیرستان ۳ کلاسه آزادی واقع در شهرک شهید مدنی و در زمینی به مساحت ۱ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۱۷۰ مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ساخته شده است. همچنین آموزشگاه ۳ کلاسه بهار در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۱۲۵ مترمربع و هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی احداث شده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: ارتقای شاخص فضاهای آموزشی در سراسر مناطق استان از اولویت های مجموعه تعلیم و تربیت استان است.
IMG 20190903 002149 856 300x200 افتتاح دو فضای آموزشی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال در اندیمشک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.