کد خبر : 8420
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 تیر 1398 - 4:59

افتتاح طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۷ میلیون یورویی در ساوه

خوزتاب؛ طرح توسعه واحد “زرین رویا” تولیدکننده پوشک با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیون یورو با حضور معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

طرح توسعه واحد “زرین رویا” تولیدکننده پوشک با سرمایه‌گذاری ۲۷میلیون یورو با حضور دکتر قبادیان معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.
IMG 20190718 055046 242 300x225 افتتاح طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 27 میلیون یورویی در ساوه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب، معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در آیین بهره برداری این طرح تولیدی اظهار داشت: این کارخانه بزرگترین تولیدکننده محصول پوشک ایران است و به دلیل ارتباط مستقیم با بهداشت و سلامت انسان اهمیت ویژه ای دارد.

«دکتر برات اقبالیان» افزود: با بهره برداری از این طرح توسعه، افزون بر ۶۰۰ کارگر به صورت مستقیم دارای شغل شده اند.

IMG 20190718 061609 495 300x300 افتتاح طرح توسعه یک واحد صنعتی با سرمایه گذاری 27 میلیون یورویی در ساوه

معاون وزیر صنعت، معدن تجارت با اشاره به سال رونق تولید، تصریح کرد: دولت و وزارت صمت برای تحقق راهبردهای مد نظرِ مقام معظم رهبری به صورت عملیاتی آمادگی دارد و تلاش می کنیم که به صنعتگران و تولید کنندگان کشور خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم تا ظرفیت تولیدات داخلی و مورد نیاز کشور افزایش یابد.

وی، تلاش برای مسدود کردن دریچه ها و مبادی قاچاق کالا را از سیاست ها و برنامه های در دستور کار دولت عنوان کرد و گفت: به موازات حمایت از تولیدات داخلی، باید عرصه را بر قاچاقچیان و سودجویان نیز تنگ کرد تا روند تولیدات داخلی تقویت شود.

به گفته وی، همه ارکان نظام برای مقابله با قاچاق کالا آمادگی لازم را دارند و اراده جدی دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز بر همین راستا مبتنی است تا با تصویب تعرفه ها و مقررات مورد نیاز، از آن جلوگیری کنیم.

دکتر قبالیان گفت: در کنار حمایت های مستمر از تولیدات داخلی، لازم است که با استفاده از فناوری های نوین و علمی نسبت به افزایش کیفیت و قیمت محصولات برای تقویت توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی اقدام کنیم.

به گزارش خوزتاب، در طرح توسعه ای واحد تولیدی مذکور محصولات سلولزی مانند پوشک بچه و بزرگسال، دستمال کاغذی و ملزومات بهداشتی مورد نیاز تولید و عمده تولیدات این شرکت به کشور عراق صادر می شود. منبع ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.