کد خبر : 10706
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 شهریور 1398 - 14:46

اقدامات شهردار جوان و خلاق اهواز بی نظیر بوده اند

شریعتی گفت: طی مدت اخیر اقدامات بسیار خوب و بی نظیری در کلانشهر اهواز انجام شده که روندی روبه رشد را نشان می دهد. غلامرضا شریعتی در حاشیه حضور در مراسم عزاداری بین الحرمین اهواز در گفتگو با رهیاب با اشاره به خدمات شهرداری اهواز طی دوره اخیر، اظهار داشت: به لطف الهی، اهواز درحال

شریعتی گفت: طی مدت اخیر اقدامات بسیار خوب و بی نظیری در کلانشهر اهواز انجام شده که روندی روبه رشد را نشان می دهد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه حضور در مراسم عزاداری بین الحرمین اهواز در گفتگو با رهیاب با اشاره به خدمات شهرداری اهواز طی دوره اخیر، اظهار داشت: به لطف الهی، اهواز درحال حاضر شهرداری جوان، پویا و خلاقی دارد.

IMG 20190801 103529 300x155 اقدامات شهردار جوان و خلاق اهواز بی نظیر بوده اند

موسی شاعری،شهردار کلانشهر اهواز


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان افزود: طی مدت اخیر اقدامات بسیار خوب و بی نظیری در کلانشهر اهواز انجام شده که روندی روبه رشد را نشان می دهد.

استاندار خوزستان عنوان کرد: امیدواریم اقدامات اخیر در شهرداری اهواز با روند فعلی تا پایان تداوم داشته باشد.

مدیریت شهری در کنار مردم اهواز خواهد بود

موسی شاعری شهردار اهواز نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با رهیاب اظهار داشت: سالهای قبل که مراسم بین الحرمین را در اهواز اجرا کردیم، هدف ما آغاز کاری جدید برای تریوج فرهنگ عاشورایی با استفاده از ظرفیت های هنری شهر است.

وی افزود: این مراسم که قدمتی ۱۰ ساله پیدا کرده، با استقبال بسیار خوب شهروندان اهوازی مواجه شده و در دهه اول محرم، هر شب میزبان هزاران نفر می باشد.

شهردار کلانشهر اهواز در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد مدیریت شهری در اهواز این است که در کنار مردم باشد و یکی از این ظرفیت ها، ابزارهای فرهنگی می باشد./اراس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.