امدادرسانی هوایی به مصدومان حادثه تصادف در باغملک

شهیار میرخشتی  اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ باغملک حادثه‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور باغملک به رامهرمز اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: پس از رسیدن آمبولانس و عوامل اورژانس به محل بعد از

شهیار میرخشتی  اظهار داشت: طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ باغملک حادثه‌ای مبنی بر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵ محور باغملک به رامهرمز اعلام شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

1396011511255911410443394 300x209 امدادرسانی هوایی به مصدومان حادثه تصادف در باغملک

وی افزود: پس از رسیدن آمبولانس و عوامل اورژانس به محل بعد از انجام دادن اقدامات درمانی ۳ نفر از مصدومان را به بیمارستان شهید طباطبایی‌نژاد باغملک انتقال دادند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان خاطرنشان کرد: طبق این گزارش قبل از رسیدن آمبولانس دو نفر از مصدومان حادثه با وسیله شخصی به بیمارستان منتقل شدند که متاسفانه یکی از آنها در همان ابتدای تحویل به بیمارستان فوت شده اعلام شد و یکی دیگر از نیز در اتاق عمل به دلیل شدت جراحات وارده جان باخت.

وی اضافه کرد: سه نفر دیگر از مصدومان حادثه پس از اقدامات درمانی به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدند که دو نفر از آنها بدلیل وخامت حالشان با بالگرد اورژانس هوایی اعزام شدند.

میرخشتی خاطرنشان کرد: همچنین یک نفر دیگر از مصدومان پس از انجام اقدامات درمانی در بیمارستان با یکدستگاه  آمبولانس مجهز به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد که حال عمومی وی وخیم گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.