کد خبر : 25873
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 بهمن 1401 - 20:05

امضای تفاهمنامه میان شرکت فولاد خوزستان و دانشگاه چمران در راستای بومی‌سازی قطعات، فنی، پژوهشی و کاربردی

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

تفاهم‌نامه بومی سازی قطعات فنی و پژوهشی میان شرکت فولاد خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز امضا شد.

170190799 امضای تفاهمنامه میان شرکت فولاد خوزستان و دانشگاه چمران  در راستای بومی‌سازی قطعات، فنی، پژوهشی و کاربردی

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ این تفاهم‌نامه با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و محمدعلی آخوندعلی در حاشیه سومین نمایشگاه تخصصی بومی‌سازی قطعات، تجهیزات ومواد مصرفی صنعت فولاد ایران در اهواز امضا شد.

این تفاهم همکاری‌ در راستای بومی‌سازی قطعات، فنی، پژوهشی کاربردی، بهینه‌سازی نیاز محور و اجرای پایلوت موضوعی در فرآوری مواد معدنی از مفاد تفاهم‌نامه بین فولاد خوزستان و دانشگاه شهید چمران خواهد بود.

همچنین ساخت فولادهای خاص، محیط زیست، ایمنی و انرژی به منظور دستیابی به بهترین شاخص‌های مصارف آب و انرژی و بازیافت در شرکت فولاد خوزستان از جمله هم‌اندیشی، شناسایی، پیاده‌سازی و راهبردی آخرین فناوری‌های صرفه‌جویی درمصرف آب و انرژی، محیط زیست و بازیافت و ضایعات مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا و رهاسازی فناوری‌های کم‌بازده مطابق با زیرساخت موجود در فولاد خوزستان از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه هستند.

قرار است در این نمایشگاه چندین تفاهم‌نامه دیگر بین شرکت‌های فولادی با شرکت‌های ساخت تجهیزات صنعت فولاد در اهواز امضا شود.

گفتنی است تولید سالانه شرکت فولاد خوزستان به عنوان دومین قطب مهم تولید فولاد کشور حدود ۳.۸میلیون تُن است که این میزان در افق سال ۱۴۰۴ به چهار میلیون تُن و در سال ۱۴۱۰ به ۱۳.۶ میلیون تُن معادل ۲۵درصد کل تولید فولاد در کشور خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.