کد خبر : 19432
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 20:11

دبیر شورای سلامت اهواز؛

امکان صدور کارت دیجیتال واکسن برای شهروندان اهوازی فراهم است

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب KHUZTAB بخوانید

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: امکان صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای همه گروه های سنی که واکسن تزریق کرده اند فراهم شده است

 

IMG 20210923 104915 223 امکان صدور کارت دیجیتال واکسن برای شهروندان اهوازی فراهم است

 

   به گزارش خوزتاب؛ امراله مردانی روز یکشنبه در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد : شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir و ثبت کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن خود نسبت به صدور کارت دیجیتال واکسن اقدام کنند.

وی افزود: در حال حاضر پس از تزریق واکسن به شهروندان کارت واکسیناسیون داده می شود ولی برای دریافت کارت دیجیتال واکسن باید از طریق سامانه وزارت بهداشت اقدام کرد.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: آن دسته از افرادی که اطلاعات آنها در سامانه ثبت نشده و یا ناقص است می توانند با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مشکل را برطرف کرده و کارت خود را دریافت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه روند نزولی بستری بیماران در استان خوزستان همچنان ادامه دارد افزود: از افراد واجد شرایط واکسیناسیون تقاضا می شود هر چه سریع تر و قبل از شروع پیک جدید بیماری نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

اکنون ۸۲۱ بیمار در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که ۵۱۵ نفر در بخش های عادی و ۳۰۶ نفر در بخش های ویژه بسر می برند.۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است که شامل تزریق دُز اول به بیش از یک میلیون و ۹۲۲ هزار نفر معادل ۵۴.۷ درصد و مابقی معادل ۲۹ درصد تزریق هر ۲ دز واکسن می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.