کد خبر : 18486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 23:51

انتصاب خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان

انتصاب خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش، خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان منصوب شد.     ناصری پور که از نیروهای با سابقه

انتصاب خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان

IMG 20210825 234701 839 انتصاب خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان
به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش، خلیل ناصری پور به عنوان رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان منصوب شد.

 

 

ناصری پور که از نیروهای با سابقه و توانمند خوزستان می باشد، پیش از این ضمن عملکرد درخشان در سطوح مختلف آموزش و پرورش، در کارنامه خود: ریاست گروه طرح و برنامه، رياست اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی و ریاست اداره منابع انسانی و اموراداری آموزش و پرورش خوزستان، و عملکرد بسیار خوب در پیگیری جذب نیروی انسانی، پیگیری سهمیه کنکور سراسری استان خوزستان در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی و نیازسنجی فضاهای آموزشی استان خوزستان را دارا می باشد.

 

رئیس پژوهشکده تعليم و تربيت آموزش و پرورش استان خوزستان، با دعوت از تمامی معلمان فرهیخته و توانمند، اندیشمندان، اساتید دانشگاه، و کلیه دلسوزان آموزش و پرورش به همکاری در این پژوهشکده و ارائه طرح ها و ایده های خود از تشکیل مجمع های پژوهشی با رویکرد های نوین علمی در این پژوهشکده و در جهت ارتقای کیفیت آموزش و پرورش خبر داد.

 

پایگاه خبری خوزتاب ضمن تبریک به استاد ناصری پور، آرزوی موفقیت روزافزون و ارتقا برای نیروهای شايسته آموزش و پرورش استان خوزستان دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.