کد خبر : 22483
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 20:22

در توزيع عادلانه اعتبارات يک نوع اجحاف انجام مي شود

انتقاد تند حاج ابراهیم متینیان از توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها توسط استاندار خوزستان

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

خلیلیان استاندار خوزستان نسبت به اعتبارات سفر حجت‌الاسلام رئیسی رئیس جمهور محترم در خصوص توزیع اعتبارات بین شهرستان های استان، محرومیت ،سرانه مردمی نفت شفاف سازی کند.

IMG 20220312 WA0144 انتقاد تند حاج ابراهیم متینیان از توزیع ناعادلانه اعتبارات در شهرستان‌ها توسط استاندار خوزستان

حاج ابراهیم متینیان در خصوص توزیع ناعادلانه اعتبارات، اظهار داشت: آنچه که مشخص است در مرکز استان خوزستان موضوعي بر مبناي اصول قسط و عدل وجود نداشته و در توزيع عادلانه اعتبارات يک نوع اجحاف انجام مي شود.

 

 

وي، تصريح کرد: با توجه به اينکه نظامي داريم که بر پايه عدل و عدالت است اين موضوع زيبنده نيست، محل تقسيم اعتبارات تصور مبهمي ندارد و تخصيص آنها بايد انجام شود.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار مردم بعد از ۴ دهه به سر آمده و مردم خواهان عدالت هستند، چیزی که تا به امروز محقق نشده و در اعتبارات حوزه انتخابیه مورد لحاظ قرار نگرفته است. تقسیم کلاسیک منابع و اعتبارات براساس جمعیت اگر ادامه داشته باشد، شاهد تثبیت تبعیض خواهیم بود، فریاد عدالتخواهی مردم را بشنوید.

 

 

متینیان ضمن انتقاد از توزیع ناعادلانه اعتبارات استانی گفت: در توزیع این اعتبارات حق این منطقه ضایع شده است. اما طـی سالیان متمادی حـق مسلم و واقعی این حوزه انتخابیه ادا نشده است.

وی عدم توجه جدی مسوولان به خصوص درتخصیص اعتبارات عمرانی به حوزه انتخابیه موجب شده که این شهرستان‌ها در یک محرومیت نسبی باقی بماند.

 

نماینده‌ی مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: متاسفانه در همه دولت‌ها استانداران توجه بیشتری به مراکز استان‌ها دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.