کد خبر : 19752
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1400 - 11:08

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان:

انفصال از خدمت در انتظار کارمندان واکسینه نشده در خوزستان/ارائه کارت واکسن دیجیتال الزامی است

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

PicsArt 10 20 10.57.20 1280x1280 انفصال از خدمت در انتظار کارمندان واکسینه نشده در خوزستان/ارائه کارت واکسن دیجیتال الزامی است

مدیرکل عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خوزستان در حاشیه بازدید از ادارات و بانک ها به منظور بررسی و نظارت بر عملکرد دستگاه ها در خصوص الزام کارکنان به واکسناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی، اظهار کرد: مطابق مصوبه ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا تمامی کارکنان ادارات برای حضور در محل کار ملزم به ارائه کارت واکسن دیجیتال هستند و در صورت اجرا نکردن این مصوبه از سوی کارکنان یک ماه انفصال از خدمت شامل آنها می شود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ رسول امیری از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته که از واکسیناسیون تمامی کارمندان مجموعه خود اطمینان حاصل نمایند. همچنین می توانند با ارسال اسامی کارمندان و کد ملی آنها به مرکز بهداشت استان از وضعیت واکسیناسیون آنها مطلع شوند.

 

 

مدیرکل بازرسی استانداری تاکید کرد: از حضور کارمندان فاقد کارت واکسیناسیون در محل کار جلوگیری شده و برای آنان غیبت منظور می شود. مطابق قانون ابلاغی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی کشور که به تایید ستاد ملی مقابله با کرونا رسیده ضمن تذکر کتبی، توبیخ و یک ماه انفصال از خدمت برای این کارمندان پیش بینی شده است.

 

 

امیری در پایان گفته تیم های بازرسی ویژه برای راستی‌آزمایی از واکسیناسیون کارکنان اداره ها و سازمان ها، فعال شده و از تمامی دستگاه های اجرایی استان بازدید و نظارت لازم به عمل می آید.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.