کد خبر : 25067
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 دی 1401 - 22:10

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری در شهرستان ماهشهر خبر داد.

14010326000917 Test PhotoN انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات در ماهشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سردار سید محمد صالحی فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله قاطع با قاچاقچیان سلاح و مهمات غیرمجاز و عوامل ناامنی در سطح استان، در پی رصد اطلاعاتی ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی ماهشهر و مرزبانی استان مبنی بر ورود محموله سلاح و مهمات غیرمجاز از طریق مرز آبی کشور همسایه، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در یک عملیات منسجم و مشترک با نیروهای مرزبانی استان چهار نفر از اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و پس از ورود محموله سلاح به شهرستان ماهشهر آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از منزل متهمان تعداد ۲۳ قبضه سلاح جنگی کلت کمری را کشف کردند.

صالحی با تاکید بر اینکه پلیس با قاچاقچیان سلاح که زمینه‌ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می‌شوند قاطعانه برخورد می‌کند، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در ارتباط با دارندگان سلاح غیرمجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.