دکتر اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز خبر داد:

اهدای ۴۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند ناحیه ۳ اهواز

  موج همدلی خیرین با اهدای ۴۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان محروم از شاد و نیازمند ناحیه ۳ اهواز   به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، با شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن فعالیت های مدارس، وزارت آموزش و پرورش با ساخت اپلیکیشن شاد فعاليت های رسمی مدارس را تنها از این پیام رسان مجاز

 

موج همدلی خیرین با اهدای ۴۳ دستگاه تبلت به دانش آموزان محروم از شاد و نیازمند ناحیه ۳ اهواز

 

به گزارش پايگاه خبري خوزتاب، با شیوع ویروس کرونا و غیرحضوری شدن فعالیت های مدارس، وزارت آموزش و پرورش با ساخت اپلیکیشن شاد فعاليت های رسمی مدارس را تنها از این پیام رسان مجاز اعلام کرد.

دانش آموزان و معلمان نیز با نصب این پیام رسان بر روی گوشی های خود فرآیند آموزشی و پرورشی را دنبال می‌کنند. اما بالارفتن هزینه خرید موبایل و تبلت باعث شد که تعدادی از دانش آموزان نتوانند موبایل تهیه کنند و از فرآیند آموزش عقب بمانند.

 

دکتر اسکندر ممبینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز امروز ۲۰ آذر ۱۳۹۹ در گفت و گو با خبرنگار خوزتاب گفت:

به همت خیرین و فرهنگیان ۴۳ دستگاه تبلت بین دانش آموزان محروم از شاد و نیازمند توزیع شد.

 

مدیر آموزش و پرورش ناحيه ۳ اهواز با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا سعی کردیم فرآیند آموزشی و پرورشی مدارس تداوم داشته باشد و در هیچ لحظه ای جریان آموزش قطع نشود از فداکاری مدیران، معلمان و سایر ارکان مدارس این ناحیه که با از خودگذشتگی در صف مقدم تعلیم و تربیت ایستاده اند تشکر کرد.

 

ممبینی در پایان گفت تمام تلاش خود را خواهیم کرد که هیچ دانش آموزی از آموزش عقب نماند و ضمن تشکر از خیرین، از آن ها خواست نهضت ایثار و همدلی خود را برای تهیه موبایل و تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند قوت ببخشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.