اهمیت ساخت جاده ساحلی ملاثانی_اهواز در اشتغال پایدار ،گردشگری و پدافند غیرعامل

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،  غلامرضا شریعتی روز جمعه ۱۹ بهمن ماه از پروژه احداث جاده ساحلی کارون در محدوده اهواز تا ملاثانی بازدید کرد. استاندارخوزستان در این بازدید در جمع مسئولان و جمعی از اهالی ملاثانی با اشاره به تاثیر این پروژه در اشتغال پایدار اظهار داشت: این پروژه ساخت مسیر مهمی ست چرا

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب،  غلامرضا شریعتی روز جمعه ۱۹ بهمن ماه از پروژه احداث جاده ساحلی کارون در محدوده اهواز تا ملاثانی بازدید کرد.

استاندارخوزستان در این بازدید در جمع مسئولان و جمعی از اهالی ملاثانی با اشاره به تاثیر این پروژه در اشتغال پایدار اظهار داشت: این پروژه ساخت مسیر مهمی ست چرا که هم کاربرد پدافند غیرعامل دارد و هم در گردشگری نقش موثری خواهد داشت و این مسیر ۳۵ کیلومتری میتواند منشا اشتغال خوب و پایداری شود.
خوشبختانه شهرداری اهواز و ملاثانی عملکرد خوبی در این پروژه داشته اند در حالی که شهرداری های ویس و شیبان عملکرد قابل قبولی در این پروژه نداشته اند که تاکیدات لازم جهت تسریع در عملیات اجرایی پروژه شد.
شریعتی خاطرنشان کرد: همه شهرداری های مجری طرح دست به دست هم دهند و اقدام جدی نمایند تا پروژه به صورت متوازن پیشرفت داشته باشند.
استاندار خوزستان تصریح کرد: امیدواریم حدود نیمی از جاده که در محدوده اهواز و ملاثانی قرار دارد در سال ۹۸ تکمیل شود و به بهره برداری برسد همچنین در بخش ویس و شیبان هم کار با سرعت بهتری انجام شود که تا پایان سال ۹۸ کل جاده تکمیل شده است

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.