کد خبر : 10178
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 9:55

بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی از سه پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار

به مناسبت هفته دولت ۳ پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، روز سه‌شنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ۳ پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان بهره‌برداری و آغاز

به مناسبت هفته دولت ۳ پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی شد.

IMG 20190822 232130 300x266 بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی از سه پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار

دکتر غلامرضا شریعتی


به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، روز سه‌شنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ۳ پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی شد.

غلامرضا شریعتی در خصوص این پروژه ها توضیح داد: یکی از این پروژه ها اجرای ۱۳ کیلومتر خط لوله برای آبرسانی به شهرستان حمیدیه و تعدادی از روستاهای این شهرستان از آب غدیر بود که امروز شروع شد و در صورت اجرای پروژه ظرف ۱۵ ماه آینده آب شهرستان حمیدیه در افق ۲۰ ساله تامین خواهد شد و امیدواریم کار با جدیت دنبال شود و در وقت مقرر تکمیل شود.

استاندار خوزستان افزود: پروژه دوم آغاز بازسازی و نوسازی جاده خسرج بود که به دلیل سیل ابتدای سال دچار آسیب شده بود و پروژه سوم افتتاح ایستگاه پمپاژ آبرسانی هفت روستای مسیر خسرج بود که موجب پایدار شدن کار تامین آب این روستاها شد.

شریعتی عنوان کرد: هفت روستای دیگر در گمبوعه حمیدیه داریم که انشاالله در صورتیکه مسئله آبرسانی این تعداد روستا حل شود کلیه ۶۷ روستای شهرستان حمیدیه از آب پایدار بهره مند خواهد شد و این کار انشاءالله به زودی آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا پایان سال این کار به پایان برسد و امسال جشن آبدار شدن کلیه روستاهای حمیدیه پس از کارون را برگزار نماییم.
IMG 20190827 182537 300x185 بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی از سه پروژه عمرانی در شهرستان حمیدیه با حضور استاندار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.