بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است

بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با بیان این‌که بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها همچنان نامتعارف است، گفت: باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،  یدالله مهرعلیزاده در جلسه

بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است

198198 بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است
قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با بیان این‌که بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها همچنان نامتعارف است، گفت: باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب،  یدالله مهرعلیزاده در جلسه قرارگاه فرماندهی اقتصادی خوزستان که امروز، ۶ آبان ماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان اظهار کرد: برخی افراد دارای حکم، قرارگاه اقتصادی را جدی نگرفته‌اند و در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند که اگر این روند ادامه پیدا کند، احکام افراد عضو قرارگاه لغو و افراد دیگری جایگزین می‌شوند.

مهرعلیزاده، به موضوع بازار و قیمت‌های نامتعارف آن در برخی خدمات اشاره کرد و افزود: بازار آرام شده اما برخی قیمت‌ها نامتعارف است و در این باید شرایط به شکلی شود تا شاهد تعدیل قیمت‌ها در بازار استان باشیم.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان به مساله گرانی بیش از حد بلیت‌های هواپیما اشاره کرد و گفت: تخلف ایرلاین‌ها در افزایش بها بلیت‌ها محرز و بازرسی سازمان هواپیمایی نیز متخلف است و باید هرچه سریعتر به این موضوع ورود و مساله پیگیری شود.

وی با بیان این‌که چارتر کردن و شناورسازی نامتعارف قیمت‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید به مساله قیمت بلیت پروازها ورود کند زیرا مردم در این زمینه متضرر شده و ناراضی هستند و بازرسی‌ها باید بیش از پیش انجام شود.

قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان خوزستان به استناد مصوبات جلسه شورای تامین استان خوزستان و برای پیگیری امور تنظیم بازار استان و رصد نیازهای مردم استان، تشکیل شده و مسئولیت آن به عهده حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان است. این قرارگاه با اهدافی جهت هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و علمی تشکیل شده است./ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.