کد خبر : 25087
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 16:50

بازداشت ۶۷۷ سارق حرفه ای در خرمشهر

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری ۶۷۷ سارق و کاهش ۱۹درصدی جرائم در این شهرستان خبر داد.دستگیریسارقان بازداشت 677 سارق حرفه ای در خرمشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ سرهنگ نجم الدین سهرابی، در خوزستان اظهار داشت: ارتباطات نقش رسانه بسیار تاثیرگذار است، اصحاب رسانه پل ارتباطی مسولان و مردم هستند، نقش رسانه ها در تنویر افکار عمومی بسیار تاثیر گذار و مهم است و امروزه ما به قدرت رسانه واقف هستیم و اطمینان داریم بخشی از امنیت امروز جامعه  مدیون رسانه ها و انعکاس درست اخبار و واقعیت هاست.

وی عنوان کرد: از اول سال جاری تاکنون وقوع جرائم از لحاظ مقایسه با سال گذشته ۱۹درصد کاهش داشته است که ۸۵درصد آن خرد میباشد و در این راستا ۶۷۷  سارق  تا کنون  دستگیر  و به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سهرابی گفت: ۶۸درصد سرقتهای صورت گرفته شده درخرمشهر کشف شده اند که ۳۵درصد جرائم در کمتراز ۴۸ ساعت کشف شده اند.

وی همچنین ادامه داد: در بحث سرقت مسلحانه نسبت به سال گذشته ۴۸درصد کاهش داشته ایم و در این راستا موفق به انهدام ۱۰باند سرقت که تحت تعقیب قضایی شهرها واستانهای دیگر بودند شدیم.

سرهنگ سهرابی به آمار مربوط به مواد مخدر هم اشاره کرد و افزود: دستگیری خرده فروشان مواد مخدر از اول سال جاری ۹باند قاچاق و۱۴ قاچاقاچی و ۲۴۷نفر خرده فروش مواد مخدر  دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی گفت: از نظر آمار وقوع تصادفات نیز ۲۵درصد کاهش تصادف جرحی داشته ایم.

سرهنگ سهرابی همچنین درخصوص فرهنگ غلط تیراندازی در مراسمات شادی و عزا گفت در پی نشست با شیوخ و بزرگان طوایف ۷۳درصد کاهش تیراندازی در مراسمات داشته ایم.

وی گفت: پلیس این شهرستان از اول سال جاری موفق به کشف۱۳۲قبضه سلاح غیرمجاز شامل ۵۲سلاح جنگی و ۸۰قبضه سلاح شکاری شدند که در این رابطه ۵۱نفر دارنده سلاح دستگیر و به مقام قضایی معرفی شدند.

سرهنگ سهرابی در پایان ابراز داشت: بحث عملیات روانی بسیار مهم است هرجایی توانستیم افکار عمومی را همراه خود کنیم در اجرای ماموریت ها از توفیق بیشتری برخوردار بودیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.