کد خبر : 11734
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 6:12

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از شهرک صنعتی بهبهان

در راستای رسیدگی به وضعیت عمومی شهرکهای صنعتی و مشکلات صنعتگران مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از شهرک صنعتی بهبهان بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ “اخلاق محمدیان”ابتدا در جمع صنعتگران شهرک صنعتی بهبهان حضور یافت و با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب

در راستای رسیدگی به وضعیت عمومی شهرکهای صنعتی و مشکلات صنعتگران مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از شهرک صنعتی بهبهان بازدید کرد.

IMG 20191009 093827 287 300x225 بازدید مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از شهرک صنعتی بهبهان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان؛ “اخلاق محمدیان”ابتدا در جمع صنعتگران شهرک صنعتی بهبهان حضور یافت و با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه گذار، استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت :توسعه کیفی شهرکهای صنعتی استان مهمترین اولویت شرکت شهرکهای صنعتی است.

وی ضمن بازدید از پروژه بهره برداری، نگهداری و تعمیر تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی بهبهان در ۲ فاز عملیاتی با اعتبار ۵ میلیارد ریال و ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب گفت: این پروژه هم اکنون در دست اجرا بوده و امسال به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در زمینه تعریض جاده ورودی شهرک صنعتی بیان داشت : اجرای این پروژه در دستور کار حوزه فنی شرکت قرار خواهد گرفت.

در ادامه محمدیان از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بهبهان بازدید کرد.
گفتنی است شهرک صنعتی بهبهان ۱۲۵ هکتار مساحت دارد و هم اکنون ۶۷ واحد تولیدی با اشتغال ۱۱۰۳ نفر و سرمایه گذاری ۹۶۱ میلیارد ریال در این شهرک صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.