بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر ، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس شهرستان بهبهان بازدید و با کارفرما و کارگران دیدار وگفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد

همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر ، مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس شهرستان بهبهان بازدید و با کارفرما و کارگران دیدار وگفتگو کرد.

232145 بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب و به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ سید محمد مرعشی با تاکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی با تعامل و ارتباط دو سویه میان کارفرمایان و کارگران و در عمل در تلاش است تا قدردان زحمات کارگران باشد گفت : در سال رونق تولید و در هفته گرامیداشت کار و کارگر فرصتی دست داد تا با حضور در جمع کارآفرین برترشهرستان و کارگران سختکوش کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس باشیم از نزدیک ، این روز عزیز را تبریک و تهنیت بگوئیم. مرعشی نیروهای شاغل ، مولد ، کارگران و کارآفرینان را بعنوان اصلی ترین شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود در کشور عزیزمان ، این سازمان بعنوان بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور ، وظیفه صیانت از حقوق ذینفعان و آحاد جامعه را برعهده گرفته است که با جمع آوری حق بیمه ها ، بیش از ٦٠ درصد از جمعیت استان یعنی اقشار مولد جامعه و افراد تحت تکفل آنان را تحت پوشش خدمات متنوع بیمه ای و درمانی خود قرار داده است.

 بازدید مدیر کل تأمین اجتماعی استان خوزستان از کارخانه صنایع چوب و ام دی اف کادوس

در ادامه ضمن بازدید از بخش های مختلف کارخانه ایمان زارع اصل مدیر عامل این کارگاه تولیدی ، حمایت های همه جانبه کارفرمایان و کارگران بویژه در عرصه کنونی اقتصادی و اجتماعی را خواستار و گفت : در حال حاضر بیش از ٩٠ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در تولید و ارائه خدمات این کارگاه دخیل هستند و حضور متولیان امور بیمه ای باعث دلگرمی کارفرمایان و کارگران در امر پیشبرد تولید است. زارع اصل با تقدیر از زحمات مجموعه سازمان تأمین اجتماعی شهرستان بهبهان افزود : سرمایه گذار و کارآفرین نیاز به حمایت دارد و اگر خواستار رونق تولید و ایجاد و تداوم اشتغال هستیم می بایست قوانینی وضع تا باعث تحرک بیشتر در حوزه کارآفرینی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.