کد خبر : 25610
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 18:39

بیرانوندی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

بازرسی نباید مانع کسب و کار اصناف شود

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در خوزتاب بخوانید

به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی شامگاه یکشنبه ۹بهمن‌ماه۱۴۰۱ در جمع بازرسان بسیج اصناف حضور یافت و مطالب اموزشی را نیز بیان کرد.

IMG 20230130 184007 224 بازرسی نباید مانع کسب و کار اصناف شود

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در جمع بازرسان بسیج اصناف سخنان خود را با قرآئت آیبازرسی نباید مانع کسب و کار اصناف شوده‌ای از سوره مطففین آغاز کرد

وی در ادامه با اشاره به وقایع اخیر عنوان کرد که عده ای قصد داشتند تا آشوب ها را به بازار بکشانند که بازاریان عزیز ما که از بدو انقلاب در صف اول انقلاب بوده اند، توطئه آشوب گران را خنثی کرد .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار کرد: گشت های تعزیرات حکومتی ترکیبی بوده و تصمیم نهایی در این گشت ها به عهده رئیس شعبه تعزیرات می باشد.

وی با اشاره به آمار تعزیراتی سال جاری، عدم درج قیمت را بیشترین تخلفات اصناف دانست و افزود: با توجه به اهمیت وظیفه بازرسی از بازرسان خواست تا به افراد خارج از پرونده هیچ پاسخی ندهند .

بیرانوندی گفت: بازرسان به صورت تخصصی وارد بازرسی شوند لذا از بازرسان اتحادیه ها حتما استفاده شود .

دبیر کمیته اقدام مشترک استان خوزستان خاطر نشان کرد: بازرسی های غیر تخصصی باعت اطاله دادرسی میگردد.

بیرانوندی در ادامه از بازرسان خواست تا با کنش و واکنش خود دقت بیشتری در بازرسی داشته باشند و تکمیل کامل فرم ثبت گزارش خصوصا مشخصات کامل متصدی و صاحب جواز را حتما انجام دهند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی در پایان ضمن بیان این که بازرسی نباید مانع کسب اصناف شود خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت سلامت مردم خصوصا در ایام رمضان حضور بازرسان بهداشت نیز ضروریست و جهت همراهی مردم گشت ها روزهای تعطیل و غیر تعطیل نیز ندارد و بیشتر باید به نیازهای روز جامعه توجه کرد .

شایان ذکر است این نشست به منظور ایجاد آمادگی کامل بازرسین بمنظور ورود به بازرسیهای خاص ایام پایانی سال با حضور جمع کثیری از بازرسان دستگاههای دخیل در تنظیم بازار و با محوریت بسیج اصناف استان برگزار گردید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.