کد خبر : 21778
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1400 - 11:10

بانوی خوزستانی چهره ماندگار پیلاتس کشور شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، از سوی انجمن پیلاتس کشور الهام قنبر نژاد، چهره شاخص و بنیانگذار رشته پیلاتس در خوزستان به عنوان چهره ماندگار پیلاتس ایران معرفی شد.

IMG 20220219 230610 747 بانوی خوزستانی چهره ماندگار پیلاتس کشور شد

قنبرنژاد از بانوان فعال ترین در عرصه خدمت به ورزش بانوان و به ویژه رشته پیلاتس در خوزستان است.

همچنین او مولف چند کتاب در رشته پیلاتس و مدرس دارای سبک انجمن پیلاتس کشور است و حتی اهالی ورزش و دوستداران پیلاتس به این بانو، لقب مادر پیلاتس داده‌اند.

..

پیتلاس چیست و چه اصولی دارد؟

ورزش پیلاتس

پیلاتس به وسیله ژوزف پیلاتس، متولد آلمانی ، انجام شد که معتقد بود سلامت جسمی و ذهنی ارتباط نزدیکی به هم دارند . روش او تحت تاثیر شکل های غربی ورزش، از جمله ژیمناستیک، بوکس و کشتی فرنگی بود.

ورزش بدن را با تاکید خاص بر قدرت مرکزی برای بهبود سلامت عمومی و تندرستی ، تقویت می کند. تمرینات پیلاتس روی یک تشک و یا با استفاده از تجهیزات ویژه مانندReformer انجام می شود. ژوزف پیلاتس در ابتدا بیش از ۵۰۰ تمرین برای سیستم خود ابداع کرد که در آن ۳۴ ورزش مورد استفاده قرار گرفتند.

پیلاتس را می توان براساس یک یا یک گروه انجام داد. اگر بیماری دارید که ممکن است نیاز به توجه داشته باشد ، با مربی چک کنید که کلاس ها مناسب باشد کلاس ها با استفاده از دستگاه سطح بالاتری از توجه فردی ارایه می شوند ، اما معمولا گران تر هستند.

ورزش پیلاتس مجموعه ای از حرکاتی است که با تمرکز برای استفاده ی همزمان از ذهن و جسم از جاذبه، وزن بدن و دستگاه های مخصوص برای افزایش مقاومت شما کمک می گیرد تا ماهیچه های تثبیت کننده ی بدن تقویت شوند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.