کد خبر : 22392
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 بهمن 1400 - 22:39

با هدف استفاده حداکثری از فرصت ها در نمایشگاه صنعت نفت اهواز 1400

شرکت ملی حفاری ایران برای توسعه و تقویت تعاملات با شرکت های سازنده بخش خصوصی از کارگروه تخصصی استفاده کرد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

با هدف استفاده حداکثری از فرصت ها در نمایشگاه صنعت نفت اهواز ۱۴۰۰، شرکت ملی حفاری ایران در جهت هم افزایی و شناخت جامع از ظرفیت ها و توانایی های شرکت های سازنده حاضر در نمایشگاه به منظور توسعه و تقویت تعاملات فیمابین، از کارگروه تخصصی استفاده کرد.

IMG 20220308 WA0002 شرکت ملی حفاری ایران برای توسعه و تقویت تعاملات با شرکت های سازنده بخش خصوصی از کارگروه تخصصی استفاده کرد

..

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب خبر خوزستان؛ ایده تشکیل این کارگروه در پی بازدید دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت از غرفه های نمایشگاه و محدودیت ساعت کاری نمایشگاه و نبود فرصت برای گفت و گوی مفصل با هر یک از مدیران و نمایندگان سازندگان ، صنعتگران و شرکت های دانش بنیان، شکل گرفت.

 

محمد دانشی مشاور مدیرعامل در زمینه فناوری های نوین که از سوی مدیرعامل مسئولیت این کار گروه را برعهده داشت، در این باره توضیح داد: وظیفه نخست کار گروه بررسی این موضوع بود که آیا شرکت ها پیش از این با شرکت ملی حفاری ایران همکاری داشتند و دارند و اگر بوده چه روندی داشته است.

 

وی با بیان اینکه دومین وظیفه کارگروه این بود بررسی شود آیا توانمندی در شرکت ها وجود داشته و دارد که شرکت ملی حفاری ایران از آن مطلع نبوده و یا استفاده نکرده است، گفت: در این ارتباط اعضاء کار گروه به دو بخش تقسیم و در مدت چهار روز فعالیت نمایشگاه به طور پیوسته به تک تک غرفه های مرتبط با صنعت حفاری مراجعه و مذاکراتی صورت پذیرفت.

 

دانشی افزود: در مواردی مشکلاتی در ارتباطات به وجود آمده بود و یا اینکه برخی از شرکت ها اطلاع دقیقی از روند معرفی خودشان به شرکت ملی حفاری نداشتند که با توضیحات اعضای کار گروه که از نمایندگان مدیریت های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت، تدارکات و امور کالا، امور مهندسی، خدمات فنی و مجموعه ابزار در گردش هستند در هر کدام از موارد اگر چالشی وجود داشت، بررسی و طرفین توجیه شدند.

 

مشاور مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: در نهایت این نتیجه حاصل گردید که هر کدام از شرکت‌هایی که توانمندی جدیدی داشته اند بعد از نمایشگاه با مدیریت شرکت مکاتبه نمایند تا به صورت ویژه پیگیری به عمل آید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.