کد خبر : 23293
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 - 2:03

برای اولین بار در کشور، طرح غربالگری سلامت روان والدین دارای فرزند اوتیسم در شهرستان بندرماهشهر

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

طرح ارتقای بهداشت روان خانواده از طریق غربال گری و ارزیابی روانشناختی سطح سلامت و بهداشت روان والدین در شهرستان بندرماهشهر انجام شد.

IMG 20220515 WA0045 برای اولین بار در کشور، طرح غربالگری سلامت روان والدین دارای فرزند اوتیسم در شهرستان بندرماهشهر

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، این طرح غربال گری وارزیابی سطح سلامت و بهداشت روان، با ابزار استاندارد روانشناختی و مصاحبه بالینی توسط ارزیابان، روانشناسان و درمانگران بالینی در انجمن سرای مهر اوتیسم انجام شده است.

طرح غربالگری و ارزیابی در حوزه کودک و خانواده با رویکرد ارزشمندی خانواده و با هدف سازگاری، توانمندسازی، پذیرش، امید بخشی و بهبود سطح سلامت و بهداشت روان خانواده ها و کودکان اجرا شد.

این طرح به مدت ۲روز ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت در مکان انجمن سرای مهر اوتیسم توسط تیم متخصص و مجرب حوزه روانشناسی و اجرا که در نهایت بعد از پایش و غربالگری و آسیب شناسی وضعیت سلامت روان، مداخلات آموزشی و مشاوره ای پیشنهادی انجام خواهد گرفت.

طرح ها غربالگری میتواند در کاهش آسیب های اجتماعی، توانمندسازی و سازگاری والدین برای کمک به تعامل و پرورش مناسب تر کودکان اوتیسم بسیار موثر باشد.

لازم به ذکر است طرح غربالگری برای اولین‌بار در کشوربا استقبال خوب و نگرش مثبت و رصایتمتدی کلیه اعضا و هیئت مدیره انجمن سرای مهر اوتیسم پیشنهاد و با بهترین کیفیت اجرا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.