کد خبر : 21490
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1400 - 0:42

فرمانده انتظامی خوزستان گفت:

برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با اراذل و اوباش

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

فرمانده انتظامي استان خوزستان از برخورد قاطعانه پلیس با اراذل و اوباش در سطح استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس شهرستان بهبهان ۱۳ شرور مسلح را شناسایی و دستگیر کردند.

IMG 20220213 WA0002 1 برخورد قاطعانه پلیس خوزستان با اراذل و اوباش

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري خوزتاب، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف مبارزه مقتدرانه با اراذل و اوباش در فضای حقیقی و مجازی و عاملان تیراندازی غیرمجاز، دستورات ویژه به رده‌های انتظامی استان ابلاغ شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس شهرستان بهبهان در چند روز گذشته با تلاش شبانه روزی ۱۳ شرور مسلح را شناسایی و طی چند عملیات منسجم و مقتدارنه دستگیر کردند که در این ارتباط ۱۱ قبضه سلاح غیرمجاز (کلاشینکف، کلت، شکاری) کشف شد.

فرمانده انتظامي استان خوزستان اذعان کرد: همچنین پلیس فتا با رصد و پایش موشکافانه فضای مجازی ۱۵ نفر از افرادی که با انتشار تصاویر سلاح گرم اقدام به قدرت نمایی در شبکه‌های اجتماعی می‌کردند را شناسایی و ضمن تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار صالحی بااشاره به اینکه در ادامه این طرح ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دشت آزادگان ۳ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف از یک مراسم فاتحه خوانی کشف کردند، تاکید کرد: اراذل اوباش هیچ نقطه امنی برای جولان نخواهند داشت و پلیس مقتدرانه با آنها برخورد خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.