کد خبر : 10580
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 شهریور 1398 - 15:17

برخی از ارگان‌ها در مسیر جذب سرمایه گذار مانع تراشی می‌کنند

جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار اهواز، شهردار اهواز، رئیس شورای شهر اهواز و جمعی از مسؤولان مدیریت شهری این کلانشهر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شهردار اهواز در این جلسه خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذار شد و اظهار کرد:

جلسه هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار اهواز، شهردار اهواز، رئیس شورای شهر اهواز و جمعی از مسؤولان مدیریت شهری این کلانشهر برگزار شد.

IMG 20190801 103529 300x155 برخی از ارگان‌ها در مسیر جذب سرمایه گذار مانع تراشی می‌کنند

موسی شاعری،شهردار کلانشهر اهواز

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، شهردار اهواز در این جلسه خواستار همکاری همه دستگاه‌های اجرایی در جهت جذب سرمایه گذار شد و اظهار کرد: متاسفانه برخی از ارگان‌ها با برخوردهای سلیقه‌ای و فراقانونی، در مسیر مشارکت بخش خصوصی مانع تراشی می‌کنند.

موسی شاعری گفت: باید روی فرصت‌هایی تمرکز کرد که هم سرمایه گذار مناسب دقیق پای کار است و هم این فرصت در اولویت‌ها و نیازهای شهر است.

وی دستور داد: لازم است جلسات هیئت عالی سرمایه گذاری در بازه زمانی کوتاه‌تری تشکیل شده و سرمایه گذاران مربوطه نیز در جلسات حضور داشته باشند تا روند تصمیم گیری سریع‌تر انجام شود.

گفتنی است در این جلسه در خصوص پروژه‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری پردیس سلامت، هایپر یاس، بازارچه‌های چندمنظوره در سطح شهر اهواز، مسدود کردن عبور و مرور پل سفید اهواز و تبدیل عرشه آن به مجموعه‌ای از امکانات گردشگری و تفریحی، احداث سرویس‌های بهداشتی، پمپ بنزین تک نازله حاشیه خیابان در نقاط مختلف شهر، احداث زیپ لاین و بانجی و تاکسی آبی و احداث شهربازی بحث و تبادل نظر و مواردی به تصویب رسید./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.