کد خبر : 6652
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 اردیبهشت 1398 - 21:25

برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

در حكمي از سوي مهندس احمد محمدی مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، منوچهر بارانی به عنوان سرپرست مديریت منابع انساني اين شركت منصوب شد. به گزارش خوزتاب، مهندس محمدی در حکم جداگانه ای از زحمات و تلاش های منصورنژاد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد. منوچهر بارانی داراي مدرك دکتری مديريت منابع

در حكمي از سوي مهندس احمد محمدی مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، منوچهر بارانی به عنوان سرپرست مديریت منابع انساني اين شركت منصوب شد.
DSC 35481 300x200 برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
به گزارش خوزتاب، مهندس محمدی در حکم جداگانه ای از زحمات و تلاش های منصورنژاد در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
منوچهر بارانی داراي مدرك دکتری مديريت منابع انسانی است و پيش از اين به عنوان رئيس تامین و تخصیص نیروی انسانی مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب فعالیت داشت.

در مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران و روسای واحدهای ستادی شرکت مناطق نفت خیز جنوب، مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید منابع انسانی این شرکت برگزار شد.

به گزارش خوزتاب، در این مراسم که روز سه شنبه (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) برگزار شد مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، به جایگاه و اهمیت مدیریت منابع انسانی در سازمان اشاره و اظهار کرد: این مدیریت در مناطق نفت خیز جنوب از اهمیت بالایی برخوردار است و به لحاظ آموزش، انگیزش، تامین و توزیع نیروی انسانی با کیفیت نقش مهمی در تحقق اهداف سازمان دارد.

مهندس احمد محمدی با اشاره به تجارب ابراهیم منصورنژاد مدیر سابق منابع انسانی و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسئولیت های بعدی، خاطرنشان کرد: جابجایی مدیران به منظور گردش نخبگان برای کمک به تحقق اهداف عالی سازمان است که در این راستا تلاش و مشارکت همگانی نیز لازم است.

وی افزود: منوچهر بارانی سرپرست مدیریت منابع انسانی نیز از بدنه این مدیریت انتخاب شده است و امیدواریم با کمک همه مدیریت ها و بخش های شرکت در این مسئولیت موفق باشند.

در این مراسم، مدیر سابق منابع انسانی گزارشی از عملکرد خود در مدت تصدی این مسئولیت ارائه داد و سرپرست مدیریت منابع انسانی نیز به بیان مهمترین اولویت های خود در این مسئولیت پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.