کد خبر : 23760
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 13:25

برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه

خبرهای مهم اهواز و دیگر شهرهای استان را در پایگاه خبری خوزتاب بخوانید
مدیر آموزش وپرورش عشایر خوزستان
برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه
 برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان ازبرگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه خبر داد

به گزارش خوزتاب به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش عشایر خوزستان دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۳مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایر ایذه ،در بین همکاران فرهنگی برگزار شد.

این مسابقات با حضور رضا فرامرزی مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان،ایوب نظرپور کارشناس حراست آموزش وپرورش عشایر خوزستان مسئولان شهرستانی ایذه ،مسئولان سابق عشایر ایذه در سالن پیروزی شهرستان ایذه برگزار شد.

رضا فرامرزی مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان ضمن حضور در محل برگزاری فینال این مسابقات و دیداری صمیمی و چهره به چهره باهمکاران خود

ایشان در این دیدار بیان داشتن که برپایی این چنین مسابقات و گردهمایی ها بازتاب خوب و موثری در همه جوانب آموزشی و پرورشی می‌تواند داشته باشد و باعث ایجاد روحیه همکاری و مودت و دلگرمی مابین همکاران می گردد تا بتوانند بهتر در امر آموزش حاضر شوند و در رشد دانش آموزان علاقه مند برنامه های ورزشی  نیز سبب ایجاد روحیه مثبت میگردد و ایشان نیز  با ایده گسترش این چنین برنامه ها در سطح مدارس به صورت بازی های بومی و محلی ابراز خوشحالی کردند .

فرامرزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همکاران فقید آموزش عشایر ایذه از بانیان این مسابقات تقدیر و تشکر نمودند و در پایان نیز با اهدا جوائزی نفیس به تیمهای برگزیده و لوح یادبود به خانواده های همکاران فقید و همچنین تقدیر از زحمات کارشناسان سابق آموزش عشایر ایذه، برای همه حاضران و همکاران خود آرزوی سلامتی و بهروزی را داشتند.

 برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه

 برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه IMG 20220706 WA0015 برگزاری مسابقات فوتسال جام همکاران فقید آموزش عشایرشهرستان ایذه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.