کد خبر : 20688
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 - 17:54

برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های استان خوزستان در بندر ماهشهر

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، اظهارکرد: رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی استان خوزستان جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری پیش‌رو، روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود. وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، پیشکسوتان و معلولین در دو کلاس

علی نورانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خوزتاب از بندرماهشهر، اظهارکرد: رقابت‌های قهرمانی مچ‌اندازی استان خوزستان جهت انتخاب نفرات برتر برای حضور در مسابقات کشوری پیش‌رو، روز جمعه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۰ به میزبانی بندر ماهشهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید، پیشکسوتان و معلولین در دو کلاس راست دست و چپ دست ، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای فردوسی برگزار می شود.

نورانی در پایان گفت: سال گذشته حدودا ۷۰ ورزشکار از شهرستان های اهواز، شوشتر ، امیدیه، هندیجان، مسجدسلیمان،  آغاجاری، باغملک، گتوند، ایذه ، شوش ، لالی ، شادگان، بخش جایزان و جنت مکان در دو کلاس راست دست و چپ دست با یکدیگر به رقابت پرداختند که برای امسال پیش‌بینی می‌شود، بیش از این تعداد شرکت‌کننده داشته باشیم.

خاطرنشان می شود مسابقات مچ اندازی کشوری اسفند ماه سال جاری جهت انتخاب تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ که به میزبانی اصفهان می باشد برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.