کد خبر : 26535
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 13:03

برگزاری ۸ دوره آموزشی حوزه صنعت در سال ۱۴۰۱

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، دوره‌های برگزار شده حوزه صنعت در سال ۱۴۰۱ را تشریح کرد.

جعفرری 2048x1356 1 1280x848 برگزاری ۸ دوره آموزشی حوزه صنعت در سال ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛  ضیاء جعفری مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای این سازمان، بیان کرد: مجموعاً هشت دوره با عناوین قوانین و مقررات صادرات و واردات، ایمنی مخازن و ذخیره مواد شیمیایی، ایمنی تابلوهای برق، آتش نشانی هیدرولیک، آتش نشانی پیشرفته، ایمنی کالاهای خطرناک و مواد شیمیایی، اصول کمک های اولیه پیشرفته امداد و نجات، کنترل کیفیت در صنایع غذایی در بازه زمانی ۱۳ دی‌ماه الی ۲۱ اسفندماه سال ۱۴۰۱ در منطقه آزاد اروند برای ۴۴۰ نفر از مجموع متقاضیان، برگزار شد.

وی با بیان اینکه مجموعاً ۱۶۱ ساعت آموزش در حوزه‌های مورد اشاره، برای جامعه هدف در رشته‌های فوق اجرا شد، گفت: این ادوار آموزشی با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال و با استفاده از اساتید مجرب این رشته‌ها، صورت پذیرفت.

مدیر آموزش، توسعه و تعالی کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: کارشناسان ایمنی و بهداشت حرفه ای سرپرستان و افسران، ایمنی آتش‌نشانان و افسران ایمنی، کارشناسان آزمایشگاه کنترل کیفیت، مواد غذایی و ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، آتش نشانان مسئولان HSE کارشناسان ،HSE مدیران تولید و فروش کارخانه ها، کارشناسان بازاریابی کارشناسان، تأسیسات کارشناسان برق، جامعه هدف این قبیل دوره‌های آموزشی بودند که در آن شرکت داشتند.

جعفری با اشاره به نام اساتید این ادوار آموزشی، یادآور شد: دکتر موسوی، مهندس الوندی، مهندس اسلامی، مهندس کریم‌پور، دکتر مزارعی، دکتر اسکندری و دکتر حسینی، اساتید به نام این رشته‌ها در کشور بودند که عهده دار تدریس در این دوره‌ها بودند.

وی خاطرنشان کرد:مدیریت توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند نیز در نیازسنجی و برگزاری این دوره‌های آموزشی، مدیریت آموزش این سازمان را همراهی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.