کد خبر : 24291
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 آذر 1401 - 22:23

بهره برداری از ۵۰ طرح ورزشی در خوزستان

خبرهای مهم اهواز و شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری تحلیلی خوزتاب khuztab بخوانید

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در یکسال اخیر ۵۰ طرح ورزشی در استان به بهره برداری رسیده است.

3209455 بهره برداری از ۵۰ طرح ورزشی در خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب؛ حمید بنی تمیم در مراسم تجلیل از قهرمانان خوزستانی مدال آور در رقابت‌های آسیایی و جهانی که در گیت بوستان اهواز برگزار شد، گفت: خوزستان همیشه پرچم دار افتخارآفرینی در میادین مختلف از جمله؛ المپیک، آسیایی، جهانی و بین المللی بوده است.

وی به تجلیل از ۸۳ ورزشکار در ۲۰ رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تتاکنون، میزان مدال آوری ورزشکاران خوزستانی در مسابقات جهانی نسبت به پارسال حدود ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

بنی تمیم ادامه داد: در یکسال اخیر ۵۰ طرح ورزشی را به بهره‌برداری رساندیم و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، ۹ طرح ورزشی دیگر را از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم تا برای ۵۰ نفر ایجاد اشتغال شود، ضمن اینکه یک هزار میلیارد ریال از طریق بخش خصوصی به ورزش خوزستان تزریق خواهد شد.

بنی تمیم اضافه کرد: با همت و کار شبانه روزی در اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شهرستان‌ها و همچنین توجه ویژه به نقاط محروم استان، موفق شدیم ۶ استخر سرپوشیده در شهرستان‌های هندیجان، رامشیر، باغملک، شوش، صفی آباد دزفول و سوسنگرد را که نیمه فعال رها شده بودند را مجدد فعال کنیم.

وی می‌گوید: همچنین استخر‌هایی همچون کوی طلاب در اهواز، ۲ استخر در شوشتر، استخر شادگان و گتوند را مجدد به چرخه خدماتدهی برگردانیم.

این مقام مسئول در ادامه گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه توانستیم ۱۵ روکش چمن مصنوعی در شهر‌های مختلف استان نصب کنیم و امروز تعداد چمن‌های مصنوعی در استان به ۶۵ مورد رسیده است، البته این آمار به جز زمین‌های چمن مصنوعی است که توسط شهرداری‌ها و ارگان‌ها آماده شده است.

بنی تمیم افزود استان خوزستان از ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بالایی برخوردار است و ارگان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی موجود در استان می‌توانند قهرمانان ورزشی را جذب کنند، برای تحقق این موضوع نیاز به کمک معاون اقتصادی استاندار داریم.

وی ادامه داد: طبق مصوبه شورای ورزش مقرر شد از ظرفیت شرکت‌های استان در تیمداری استفاده شود که امیدواریم این موضوع نهایی شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.