کد خبر : 11033
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 شهریور 1398 - 9:25

بهره برداری از ۳۸ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان در ۶ماهه نخست امسال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بهره‌برداری ۳۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اخلاق محمدیان اظهار داشت: با بهره برداری از ۳۸ واحد تولیدی در شش ماهه نخست امسال، زمینه اشتغال ۳۱۹ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از بهره‌برداری ۳۸ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

IMG 20190915 WA0049 300x241 بهره برداری از 38 واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی خوزستان در ۶ماهه نخست امسال

اخلاق محمدیان مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی خوزستان

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب، اخلاق محمدیان اظهار داشت: با بهره برداری از ۳۸ واحد تولیدی در شش ماهه نخست امسال، زمینه اشتغال ۳۱۹ نفر در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم شده است.
وی سرمایه گذاری انجام شده این واحدهای صنعتی در استان را ۸۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: واحدهای تولیدی به بهره برداری رسیده بیشتر در زمینه فلزی، غذایی و شیمیایی مشغول به فعالیت می باشند.

محمدیان افزود: یکی از دغدغه های بخش تولید و صنعت احیای واحدهای راکد و غیرفعال به بهره‌برداری رسیده است که از ابتدای سال تا کنون توانستیم ۵ واحد تولیدی را مجدد به چرخه تولید بازگردانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه هدف از تاسیس شهرکها و نواحی صنعتی، تجمیع صنایع در یک نقطه جغرافیایی به منظور حفظ محیط زیست، جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی، استفاده از خدمات مشترک، کاهش زمان و هزینه های سرمایه گذاری و نیز ایجاد اشتغال پایدار می باشد گفت: با حمایت از صنایع کوچک و متوسط، علاوه بر ایجاد اشتغال، به توسعه صنعتی و اقتصادی نیز کمک شایانی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.