کد خبر : 23251
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 0:43

بودجه ۵۰ میلیارد ریالی هلدینگ خلیج فارس برای ورزش بندرماهشهر در جیب شرکت عملیات غیرصنعتی

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

به گزارش پایگاه خبری خوزتاب از بندرماهشهر، غلامرضا خنفری سرپرست اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر بیان داشت: ۵۰ میلیارد ریال از سوی هلدینگ خلیج فارس برای کمک به ورزش بندرماهشهر به حساب شرکت عملیات واریز شده است.

760623 بودجه ۵۰ میلیارد ریالی هلدینگ خلیج فارس برای ورزش بندرماهشهر در جیب شرکت عملیات غیرصنعتی

خنفری ادامه داد: بودجه معین شده از سوی شرکت هلدینگ خلیج فارس می‌تواند جدای از بودجه شورای راهبردی تسکین دهنده برای هیئت های ورزشی در بندر ماهشهر باشد، عدم ارائه و واریز به حساب اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی در نوع خود عجیب بوده و ممانعت از این اقدام ورزش دوستان بندرماهشهر را خشمگین کرده است.

غلامرضا خنفری خطاب به شرکت عملیات غیرصنعتی گفت: بودجه هایی که برای ورزش بندرماهشهر به تصویب میرسانید را به اداره ورزش و جوانان رسانده تا بتوانیم با ساماندهی و تخصیص به هیئت های مربوطه استعدادیابی را آغاز کرده و قهرمانی های استانی ، کشوری و جهانی برای شهرستان بندرماهشهر به همراه بیاوریم.

غلامرضا خنفری در خصوص موضوع غیرقانونی خواندن اختصاص بودجه شورای راهبردی از سوی شرکت عملیات غیرصنعتی به ورزش بندرماهشهر بیان کرد: موارد و مستندات قانونی این موضوع به مسؤل مربوطه پیگیری امور ارائه شده است و منتظر اقدام و ورود به این مسئله هستیم، در غیر اینصورت برای احقاق حقوق ورزش بندرماهشهر قدم های دیگری برمیداریم.

خنفری ادامه داد: چنبره شرکت عملیات غیرصنعتی بر بودجه ورزش شهرستان و بی‌تفاوتی برخی مسؤلان و عدم همکاری آن‌ها روح ورزش را در شهرستان بندرماهشهر کشته، در صورتی که می‌توانست در روند انتقال بودجه سرعت ببخشد و بهتر عمل کند.

وی در ادامه ضمن تشکر از دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت محترم بودجه ای را با عنوان شورای راهبردی در منطقه اختصاص می‌دهد، شرکت عملیات غیرصنعتی مانع برداشت بودجه و تزریق آن به بدنه ورزش بندرماهشهر می شود، به این موارد به شدت گلایه داریم و اعتراض خودمان را نیز بارها عنوان کرده ایم.

وی افزود: طبق مستنداتی که در اداره ورزش و جوانان بندرماهشهر موجود است همان مسیر قانونی که خود اداره در آن راه قدم گذاشته شرکت عملیات غیرصنعتی اکنون انجام می‌دهد، سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا چرا شرکت عملیات غیرصنعتی در گذشته چنین اقدامی انجام نداده است؟

بودجه‌ی تصویب شده در شورای راهبردی برای ورزش شهرستان بندرماهشهر باید به صورت دقیق و صحیح ، شفاف‌سازی شود تا آحاد مردم شهرستان از این هزینه‌ها و مبالغ آن مطلع شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.