کد خبر : 21911
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 23:47

توجه ویژه دادستان رامهرمز به موازین اعتقادی و فرهنگی ، تابلوی حاشیه ساز برداشته شد

توجه ویژه دادستان رامهرمز به موازین اعتقادی و فرهنگی ، تابلوی حاشیه ساز برداشته شد

اخبار مهم اهواز و دیگر شهرهای خوزستان را در پایگاه خبری خوزتاب khuztab بخوانید

 

IMG 20220220 WA0095 توجه ویژه دادستان رامهرمز به موازین اعتقادی و فرهنگی ، تابلوی حاشیه ساز برداشته شد

هر چند وقت یک بار، خبری و جریانی ایجاد میشود و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار میدهد، یک بار قوچی که روی شاخش نقش شمشیر حضرت علی هست، خبر ساز میشود و یک مدت، گوساله ای با نقش خاص . حتی نقشی که ناودان ، بر روی دیوار ایجاد کرده هم میتواند جُهّال را به خود جلب کرده و سوء استفاده کنندگانی که همیشه در کمین هستند ، سوار بر موجی شده و منافع خود را دنبال میکنند.

ام این دفعه، کار، کار عوام الناس و عده ای جاهل نیست گرچه این اقدام، حاکی از جهل عوامل آن است، لکن، متاسفانه ملبس به لباس علم هستند و ذی سمت.

حدود چهار ماهی هست که رئیس دفتر نمایندگی اوقاف در شهرستان رامهرمز، به سمت ریاست اداره اوقاف بهبهان منصوب شده و چون قحط الرجال بوده ، شخصی تنش زا، که اتفاقاً سابقه ایجاد تنش در شهرستان دزفول را داشته را به سرپرستی دفتر نمایندگی رامهرمز میگمارند. ایشان از بدو ورود ، با حمایت چند رسانه ، مردم هفت روستا را در این شرایط وانفسا به روز سیاه نشانده و به حجت وقفی که اصل آن جای بحث و جدل دارد ، از طبیعی ترین نیاز خود که امرار معاش از طریق کشاورزی بوده ، محروم میکند . در این بین ، و جهت تثبیت مالکیت بر دامداری اوقاف که در زمینهای مورد اشاره بوده ، تابلویی موهن به مقدسات و امام حسین علیه السلام نصب میکنند که موجبات تعجب و خنده عام و خاص و تمسخر عده ای فرصت طلب در فضای حقیقی و مجازی شده است.

 

IMG 20220220 WA0044 توجه ویژه دادستان رامهرمز به موازین اعتقادی و فرهنگی ، تابلوی حاشیه ساز برداشته شد

از نصب این تابلو ، تقریبا دو ماه میگذرد ، گروه های مختلفی میخواستند آتش به اختیار، اقدام کنند و هر وقت مطلع شدیم ، بگذارید از طریق قانونی و معقول اقدام شود، امروز بحمد الله با دستور دادستان عالم متعهد و انقلابی شهرستان، این تابلو با وجود مقاومت و اصرار متولیان امر بر کار جاهلانه خود ، توسط نیروی انتظامی، از جا کنده شد ولی آثار زیانبتر این حرکت در اذهان عمومی همچنان پابرجاست. فقط تعجب از رسانه های حرفه ایِ دارای بینش و بصیرت و سکوتشان در قبال این حرکت نامبارک همچنان پابرجاست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.