کد خبر : 6877
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 - 7:58

توقیف تانکر حامل نفت خام قاچاق در شهرستان باوی/ کشف ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط پلیس بهبهان

**فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با رد گیری یک دستگاه کامیون نفت کش حمل سوخت ،۱۰ میلیارد ریال نفت خام قاچاق در شهرستان باوی توقیف شد. به گزارش خوزتاب، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های

**فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با رد گیری یک دستگاه کامیون نفت کش حمل سوخت ،۱۰ میلیارد ریال نفت خام قاچاق در شهرستان باوی توقیف شد.

به گزارش خوزتاب، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده عصر جمعه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی، کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان باوی با رصد اطلاعاتی یک دستگاه کامیون نفت کش را در حال تخلیه سوخت در یک کارگاه شناسایی و توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از کارگاه و کامیون توقیفی مقدار ۱۵۰ هزار لیتر نفت خام فاقد مجوز گمرکی قاچاق کشف شد.

سردار عباس زاده با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش نفت خام کشف شده را بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه های ملی گفت: مبارزه با قاچاق از ماموریت های مهم و مستمر پلیس برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است.

پیش از این نیز در دوم اسفندماه سال گذشته فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق از یک تانکر حمل سوخت در بهبهان خبر داده بود.

156337713 300x209 توقیف تانکر حامل نفت خام قاچاق در شهرستان باوی/ کشف ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط پلیس بهبهان

**کشف ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق توسط پلیس بهبهان

فرمانده انتظامی بهبهان از کشف ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش ریالی ۵۷۰ میلیون ریال در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا پاپی درباره این محموله اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق مواد دخانی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی درونک یک دستگاه خودرو سواری تیبا حامل سیگار قاچاق را در محور دیلم _ امیدیه را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۲۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد مجوز قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی در این رابطه، بیان کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالای دخانی کشف شده ۵۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.