کد خبر : 7139
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 خرداد 1398 - 22:13

پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

بسم الله الرحمن الرحیم عید فطر روزى است که انسان به خدا تضرع می‌کند. این عید، عید توجه است؛ عید معناست. مقام معظم رهبری ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن در بهار طبیعت به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد

بسم الله الرحمن الرحیم

عید فطر روزى است که انسان به خدا تضرع می‌کند. این عید، عید توجه است؛ عید معناست.
مقام معظم رهبری

IMG 20190604 WA0040 300x200 پیام تبریک استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه بهار قرآن در بهار طبیعت به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. بویژه کسانی که در این ماه با کمک به سیل زدگان و کاستن از درد ها و رنجهای آنان، از ثوابی مضاعف برخوردار شده اند.
عید سعید فطر، تحفه خداوند متعال به مؤمنان است،عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است.
اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در ماه مبارک رمضان ،عید بزرگ و سعید فطر را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و همه مسلمین جهان علی الخصوص مردم شریف و متدین خوزستان، تبریک و شادباش عرض می کنم. از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.